Mówi: | Viola Piekut |
Funkcja: | projektantka mody |
Viola Piekut pokazała swoją pierwszą kolekcję dzienną
W skład pierwszej dziennej kolekcji Violi Piekut weszły m.in. supermodne w tym sezonie kamizelki i spódnice 7/8 oraz T-shirty o kroju dopasowanym do różnego typu kobiecych sylwetek. Całość utrzymana jest w kremowej kolorystyce z mocniejszymi akcentami limonki i kobaltu.
– Kolekcja dzienna powstawała w mojej głowie od dawna, dlatego że nie wystarczało mi uczestniczenie tylko w tych pięknych momentach w życiu kobiet. Brałam w nich udział poprzez suknie ślubne lub wieczorowe. To są wyjątkowe momenty i czuje się to. Świadczą o tym choćby telefony i podziękowania od klientek. To jest miłe i dlatego chcemy tworzyć. Klientki mówiły mi, że chciałyby nosić to co ja. Ja też chciałam, żeby pojawiało się tego coraz więcej – mówi Viola Piekut w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Kolekcja utrzymana jest w najmodniejszych kolorach sezonu, czyli kremie z dodatkiem kobaltu i limonki. Dominują w niej spodnie, zwłaszcza szerokie dzwony oraz o długości 7/8. Jest również dużo swetrów, T-shirtów, marynarek i żakietów, a także niezwykle modnych w nadchodzącym sezonie kamizelek i spódnic o długości 7/8 lub ¾ zwężonych za kolano. Viola Piekut twierdzi, że projektując swoją pierwszą kolekcję dzienną kierowała się zarówno obowiązującymi w modzie trendami, jak i wygodą swoich klientek.
– W tej kolekcji mamy też wiele koszulek o przeróżnych krojach i wzorach, z nadrukami najnowszej kolekcji. Tworząc je, myślałam o różnych rozmiarach kobiet – jeśli ma duży biust, bluzka powinna mieć wycięcie w serek lub jedno ramię delikatnie odkryte. Starałam się, by każda kobieta znalazła coś w odpowiednim do swojej sylwetki kroju. Do takich T-shirtów możemy fajnie łączyć spódniczki różnego rodzaju lub spodnie i sportowe buty. Mam nadzieję, że trafię w gusta moich klientek – mówi Viola Piekut.
Suknie ślubne i wieczorowe, z których słynie Viola Piekut, są szyte na miarę. Projektantka chciała, aby jej klientki mogły także przyjść do butiku i wybrać sobie ubranie z gotowej ekspozycji. Kolekcja dzienna zostanie wprowadzona do sprzedaży w ciągu kilku najbliższych dni. Viola Piekut twierdzi, że założyłaby wszystkie ubrania, które weszły w jej skład.
– Chciałam, by moje klientki mogły pięknie wyglądać na ważnym spotkaniu, a po nim wrzucić szpilki do samochodu, założyć sportowe buty i czuć się wygodnie w tym ubraniu. Ta kolekcja to jest typowy miejski szyk i myślę, że trafię tym w gusta klientek. Robiłam ją bardzo pod siebie. Wszystkie te kreacje bym sama założyła, zależy tylko od okazji – mówi Viola Piekut.
Równocześnie z pokazem kolekcji dziennej 15 kwietnia miało miejsce otwarcie butiku przy ul. Okrzei 35. Jego wnętrze zostało gruntownie wyremontowane i obecnie utrzymane jest w eleganckich bielach i szarościach.
Czytaj także
- 2025-04-04: W drugiej połowie roku do sprzedaży trafi najinteligentniejszy Mercedes. W pełni elektryczny CLA jest krokiem do całkowitej dekarbonizacji produkcji
- 2025-02-18: Instytucje unijne przyglądają się kryzysowi politycznemu w Serbii. Kolejny miesiąc potężnych demonstracji
- 2025-01-23: Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
- 2025-01-09: Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
- 2024-11-28: P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
- 2024-12-03: Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
- 2024-12-13: Luna: Fajną opcją jest praca w sylwestra zamiast skupiania się na zabawie. Jeszcze nie mam planów na ten czas
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-08-14: Agnieszka Hyży i Maciej Rock: W tym roku nie wyjeżdżamy na wakacje, od świtu do nocy ciężko pracujemy. Chcemy, żeby poranki „Halo tu Polsat” były najlepsze na rynku
- 2024-08-22: Agnieszka Hyży: Maciek Dowbor i Piotr Gąsowski w pierwotnej wersji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” stworzyli wyrazisty i ciekawy duet. Będzie ciężko z tym rywalizować
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.