Mówi: | Wiganna Papina |
Funkcja: | stylistka |
Wiganna Papina: Polskie gwiazdy zrozumiały, że ich wizerunek jest bardzo ważny. Mają dużo lepszy styl niż gwiazdy hollywoodzkie
Stylistka dostrzega znaczącą zmianę wśród polskich gwiazd w postrzeganiu wizerunku i dobrego stylu. Coraz więcej osób z branży artystycznej zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba dobrze wyglądać nie tylko na scenie, w świetle jupiterów czy przed kamerami, lecz także na co dzień. I nie chodzi tu o perfekcyjny makijaż czy nieskazitelną fryzurę, ale przede wszystkim o sposób wyrażania siebie poprzez odpowiedni ubiór.
Polskie gwiazdy mają świadomość tego, że w dobie internetu wystarczy chwila, by ich zdjęcia, najczęściej te najbardziej niekorzystne, trafiły do sieci i były szeroko komentowane. Choć wiele z nich na co dzień, idąc na zakupy czy kawę ze znajomymi, preferuje luźne stylizacje, wygodne ubrania i brak makijażu, to spora część już przywiązuje dużą wagę do wyglądu niezależnie od tego, w jakiej sytuacji się znajduje.
– Mnie się podoba to, że polskie gwiazdy zrozumiały, że ich wizerunek jest bardzo ważny, dlatego też coraz częściej korzystają z porad stylistów i rzeczywiście zaczęły się dobrze ubierać – mówi agencji Newseria Wiganna Papina, stylistka.
Gwiazdy chętnie prowadzą też konta na Instagramie, gdzie skrupulatnie dokumentują zarówno swoje codzienne poczynania zawodowe, jak i życie prywatne. Ich profile cieszą się ogromną popularnością, a stylizacje, makijaże i fryzury bywają inspiracją dla tysięcy fanów.
– Uważam, że nasze gwiazdy mają dużo lepszy styl niż gwiazdy hollywoodzkie, dlatego że Ameryka rządzi się zupełnie innymi prawami – tam jest dużo tandety i taniości wizerunku, dlatego że oni lubią krzykliwe kolory, pióra itd. Ale jak gwiazdy Hollywood korzystają np. z projektantów europejskich, to to wszystko zaczyna mieć klasę i odpowiedni styl – mówi Wiganna Papina.
Zdaniem Papiny w kreowaniu wizerunku najważniejsze jest wyczucie estetyki, a nie obawa przed tym, co wypada, a co nie. Ktoś, kto akceptuje siebie, bez ograniczeń powinien bawić się modą, za nic mając krytyczne opinie innych.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-10-29: Trudno gojące się rany to problem miliona Polaków. System ochrony zdrowia go bagatelizuje
- 2024-11-04: Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
- 2024-10-30: Wraca temat zakazu hodowli zwierząt na futra. Polska może dołączyć do 22 krajów z podobnymi ograniczeniami
- 2024-11-15: Rynek roślinnych zamienników nabiału jest wart 640 mln zł. Polski start-up promuje na nim produkty z łubinu
- 2024-11-13: Dekarbonizacja jest wyzwaniem dla firm przemysłowych. Wymaga zmian w całym łańcuchu dostaw
- 2024-10-21: Druga polska prezydencja w Radzie UE okazją na wzmocnienie głosu polskich przedsiębiorców. Teraz ich aktywność w UE jest niewielka
- 2024-10-28: Firmy zainteresowane udziałem w odbudowie Ukrainy z nowym instrumentem wsparcia. Na początku 2025 roku ruszą preferencyjne pożyczki
- 2024-10-07: Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
- 2024-10-17: Polskie miasta szybko się starzeją. Demografia wpływa na wiele ich działań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.