Mówi: | Paulina Krasucka |
Firma: | WygodnyRower.pl |
Wiklinowy koszyk w modnym kolorze i oryginalny dzwonek to niezbędne elementy damskiego roweru
Niemal każdy producent rowerów ma w swojej ofercie modele przeznaczone wyłącznie dla kobiet. Charakteryzują się one przystosowaniem do kobiecej anatomii oraz ciekawym designem. Tradycyjne, jaskrawe kolory nie sprawdzają się w jednośladach dla kobiet, panie preferują bowiem barwy odwołujące się do sezonowych trendów w modzie. Zwłaszcza, że nie trzeba kupować nowego roweru, aby dostosować jego kolor do obowiązującej mody.
– Jeśli chodzi o rower miejski, musi to być klasyczna damka na dużych oponach, najlepiej, żeby nie były one czarne, tylko na przykład brązowe lub beżowe. Kolejną rzeczą, która jest ważna przy wyborze roweru, jest kolor. Istnieje możliwość pomalowania ramy. Są lakiernie, które się tym zajmują – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paulina Krasucka ze sklepu WygodnyRower.pl.
Kobiety lubią ponadto dodatki, które sprawiają, że ich rowery wyróżniają się spośród innych jednośladów. Hitem ubiegłego sezonu były wiklinowe kosze często z kolorową wyściółką. W sezonie wiosna/lato 2014 producenci rowerowych gadżetów proponują ponadto pokrowce na siodełka i uchwyty kierownicy, które kolorystycznie pasują do koszyka.
– Największą popularność ma zdecydowanie kratka i pepitka. Szkocka krata typowa, ewentualnie kolorowa. Kobiety również decydują się na charakterystyczne, mocne kolory, z mocnymi florystycznymi wzorami. Oczywiście, jednolite również wchodzą w grę, także tutaj jest bardzo duży wybór – podkreśla Paulina Krasucka.
Osłona tylnego koła roweru to połączenie użyteczności z designem. Z jednej strony chroni ona rowerzystkę i jej bagaż przed błotem lub wodą, z drugiej – może być niebanalną ozdobą roweru. Wystarczy pomalować ją na ciekawy kolor bądź udekorować oryginalnym wzorem. Ten sam kolor lub motyw może zdobić także blokadę roweru.
– Bardzo fajnym dodatkiem, dzięki któremu możemy spersonalizować rower, jest również dzwonek. W tym momencie mamy ich około 280 różnych rodzajów. Jest w czym wybierać. Również dodatki małe, typu uchwyty na kubek, przykręcane bezpośrednio do kierownicy nadają charakter naszym jednośladom – wymienia Paulina Krasucka.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.