Newsy

Monika Miller: Troszkę odeszłam z polskiego show-biznesu, bo ja nie do końca do niego pasuję. Na co dzień nie czytam i nie mówię po polsku

2024-09-23  |  06:17

Wnuczka byłego premiera Leszka Millera nie ukrywa, że lubi stawać przed obiektywem i brać udział w różnych sesjach fotograficznych. Czuje się wtedy jak ryba w wodzie, bo doskonale wie, jak wykorzystać swoje atuty i jak najlepiej się zaprezentować w kadrze. Monika Miller przyznaje też, że najbliższe miesiące chce poświęcić na pracę nad sobą. Zależy jej na tym, by osiągnąć równowagę emocjonalną, a także znaleźć czas na rozwijanie swoich pasji i poznawanie ciekawych ludzi, raczej spoza show-biznesu.

Monika Miller przyciąga uwagę swoim wyrazistym wizerunkiem, nic więc dziwnego, że fotografowie uwielbiają z nią pracować. Ona również lubi pozować do zdjęć i dzięki kolejnym sesjom odkrywać siebie na nowo.

– Przed obiektywem czuję się bardzo dobrze i jest mi dużo łatwiej niż na przykład na pokazie mody. Jednak mam już trochę doświadczenia w tej kwestii, wiem, co zrobić, żeby dobrze wyglądać, żeby kąt był dobry, żeby poza była dobra, ale też zawsze ufam osobom, z którymi pracuję, bo wierzę w nich, wiem, że to są ludzie, którzy znają się na rzeczy – mówi agencji Newseria Lifestyle Monika Miller.

Aktorka zdradza, że marzy o pewnej nietuzinkowej sesji zdjęciowej, ale żeby ją zrealizować, musi trafić na kreatywnego fotografa, który wcieli w życie jej wizję.

– Na pewno byłoby to w stylu dark boho, połączenie romantyzmu i mroku. Nie wiem, jak to wytłumaczyć i opisać, ale mam w głowie te obrazy. Natomiast bardzo ciężko jest teraz znaleźć fotografa, który robi zdjęcia w takiej estetyce, jaka akurat mi się podoba. Tacy fotografowie zazwyczaj po prostu wyjeżdżają za granicę, bo tam lepiej się odnajdują – mówi.

Monika Miller nie traci jednak nadziei i wierzy, że kiedyś przyjdzie odpowiedni moment, by spełnić to marzenie. Z doświadczenia wie, że warto być cierpliwym, bo czasem na dobre rzeczy trzeba nieco dłużej poczekać. Tą zasadą kieruje się również w swoim życiu zawodowym, dlatego po udziale w ekstremalnym reality show „Królowa przetrwania” postanowiła zrobić sobie przerwę od pracy i od wyczerpujących projektów.

– Teraz zrobiłam sobie pauzę, wolę stawiać na dbanie o swoje zdrowie, o pracę nad sobą, zdobywanie nowych umiejętności, na hobby i poznawanie ludzi. Troszkę odeszłam od tematu show-biznesu i szczerze mówiąc, zastanawiam się, czy w ogóle mnie to jeszcze interesuje. Najpierw muszę się zastanowić, gdzie tak naprawdę ciągnie mnie w życiu, bo to jest największe pytanie – mówi.

Aktorka znana między innymi z serialu „Gliniarze” zaznacza, że na razie po prostu chce odpocząć od polskiego show-biznesu, od imprez na czerwonym dywanie i celebrytów, którym zależy tylko na zdobywaniu popularności, choć nie mają za wiele do zaoferowania. Jak podkreśla, nie interesują ją żadne afery i nie chce być w nie wciągana.

– Po prostu z czasem zaczęło mi się wydawać, że ja nie do końca pasuję do polskiego show-biznesu, bo pomimo tego, że tutaj mieszkam i na co dzień spotykam się z osobami, które są z Polski, to niestety na co dzień nie czytam po polsku, nie mówię po polsku, nie słucham po polsku, nie oglądam po polsku i trochę jakby nie odnajduję się tutaj. Czasem właśnie na wywiadach ktoś mnie zapyta, a co myślisz o tej aferze z kimś tam, a ja nie mam pojęcia, o co chodzi, bo ja ani nie znam tych ludzi, ani nie widziałam nic, więc to jest ciężkie dla mnie – dodaje Monika Miller.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.