Newsy

Monika Richardson: mogłabym pójść do ślubu nawet w dresie

2014-01-14  |  10:10
Monika Richardson twierdzi, że w dniu ślubu wygląd nie ma znaczenia. Według niej do ołtarza można pójść nawet w dresie. Gwiazda telewizji twierdzi, że nic nie jest istotne, gdy dwoje ludzi się kocha.
 
 Nie ma czegoś takiego, jak wymarzona suknia ślubna. Wymarzona suknia ślubna to jest taka, w której się dobrze czujemy. Mam wrażenie, że można by było i w dresie pójść do ślubu, jeśli się kogoś kocha i ten ktoś kocha nas. Nic nie jest istotne, naprawdę – zapewnia Monika Richardson w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Podczas Polskiej Gali Ślubnej odbył się pokaz sukien ślubnych projektu Violi Piekut. Na wybiegu pokazały się gwiazdy, m.in. Ola Szwed, Joanna Jabłczyńska i Monika Richardson. Wystąpienie dziennikarki w sukni ślubnej wywołało spekulacje na temat ślubu Richardson ze Zbigniewem Zamachowskim.

 Myślę, że spekulacje na temat mojego ewentualnego ślubu ze Zbyszkiem Zamachowskim nie umilkną nigdy, więc nie ma co dementować. Zresztą najprawdziwsze są te informacje, które są najgoręcej dementowane. Od początku nie biorę udziału w tej dyskusji – mówi Richardson.

W wywiadzie dla magazynu "Show" dziennikarka zdecydowała się jednak zdradzić, że ślub obędzie się w sierpniu. Przygotowania już ruszyły, wybrana jest też sukienka: "Ślub i przyjęcie będą bardzo prywatne. W gronie najbliższych znajomych. Na swoją uroczystość założę kreację autorstwa Agnieszki Tokarskiej, z którą współpracuję od roku. To będzie skromna sukienka koktajlowa ozdobiona kremową koronką, którą Agnieszka sprowadziła z Paryża".

Dla Moniki Richardson, podobnie jak dla Zbigniewa Zamachowskiego, będzie to trzecie małżeństwo.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.