Newsy

Basia Hetmańska: lubię szybką jazdę samochodem i tory wyścigowe

2017-05-24  |  06:42

Wokalistka jest miłośniczką rajdów samochodowych. Obecnie należy do zespołu organizującego tegoroczną edycję Rage Elite Circle, jednej z największych w Polsce imprez motoryzacyjnych. Chętnie wzięłaby również udział w programie telewizyjnym poświęconym tematyce motoryzacyjnej. 

Basia Hetmańska od dziecka fascynuje się motoryzacją. Samochody były pasją jej brata, którą zaraził także przyszłą wokalistkę. Gwiazda nie ukrywa, że lubi szybką jazdę i rywalizację na torach wyścigowych. Chętnie bierze udział w rajdach, myśli o nauczeniu się driftu i wystartowaniu w konkursie sprawdzającym umiejętności w zakresie tej techniki jazdy.

Uwielbiam i dużo czytam o motoryzacji. To też nie jest tak, że lubię fajnie wyglądające auta, tylko się też tym po prostu interesuję – mówi Basia Hetmańska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda uważa, że motoryzacja to bardzo szeroka dziedzina, w której każdy człowiek znajdzie coś dla siebie. Zawiera bowiem w sobie zarówno samochody z niskiej i średniej półki, przeznaczone dla przeciętnego konsumenta, jak i auta luksusowe. Wokalistkę zachwyca sposób, w jaki konstruktorzy ekskluzywnych samochodów łączą moc silnika z pięknym designem.

– To są samochody, których nie spotka się na co dzień na ulicy. One oczywiście są, ale nie są tak częstymi pojazdami, jak takie zwykłe np. moje BMW – mówi Basia Hetmańska.

Uczestniczenie w rajdach to nie jedyny sposób, w jaki wokalistka realizuje swoją motoryzacyjną pasję. Jest też członkinią zespołu organizującego Rage Elite Circle, jednej z największych w Polsce imprez motoryzacyjnych w zakresie samochodów z klasy premium. Stanowi ona połączenie rajdu, turystyki samochodowej i eventu motoryzacyjnego. W lipcu tego roku impreza odbędzie się po raz dziesiąty, a jej organizatorem jest Elite Circle.

– To jest fajne stowarzyszenie osób, które kochają auta, motoryzację, dobrą zabawę i luksus. Przede wszystkim luksus – mówi Basia Hetmańska.

Gwiazda chciałaby jeszcze mocniej związać się zawodowo ze swoją pasją. Zapytana, czy zgodziłaby się pracować przy programie telewizyjnym poświęconym motoryzacji, bez wahania odpowiada twierdząco.

– Owszem. Oczywiście, że tak – mówi Basia Hetmańska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.