Newsy

Gwiazdy śledzą nowinki motoryzacyjne. Wybrały się na premierę najnowszych modeli Volvo

2016-03-15  |  06:50
Mówi:Ewa Gawryluk, aktorka

Robert Gonera, aktor

Waldemar Błaszczyk, aktor

Wojciech Majchrzak, aktor

Tomasz Barański, tancerz

  • MP4
  • Niespełna dwa tygodnie po światowej premierze dwa nowe modele Volvo zostały pokazane w Polsce. Na polskiej inauguracji S90 i V90 obecne były takie gwiazdy, jak Ewa Gawryluk, Robert Gonera, Tomasz Barański, Waldemar Błaszczyk i Wojciech Majchrzak. Jak zgodnie podkreślają, liczy się dla nich nie tylko atrakcyjny wygląd, lecz przede wszystkim bezpieczeństwo i komfort jazdy.

    Robert Gonera twierdzi, że fanem motoryzacji jest od najmłodszych lat – dotychczas był właścicielem samochodów czternastu różnych marek. Wybierając nowe auto, kieruje się przede wszystkim bezpieczeństwem jazdy, a tę – jego zdaniem – zapewnia właśnie Volvo.

    To jest taki slogan reklamowy, ale akurat w tym przypadku slogan poparty wieloma latami wprowadzania innowacji na najróżniejszym poziomie. W samochodach tej marki łączy się bezpieczeństwo z pewnym rodzajem funkcjonalności rodem ze Szwecji – mówi Robert Gonera agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Miłośniczką samochodów jest także Ewa Gawryluk. W nowych modelach Volvo aktorkę urzekły przede wszystkim fotele, które sprawiają, że nawet jazda na bardzo długiej trasie przebiega komfortowo dla kierowcy. Gwiazda docenia także system nowoczesnego oświetlenia auta.

    Jak jedziemy w nocy, to nie musimy ich przełączać i nie oślepiamy kierowców nadjeżdżających z przeciwka, ale widzimy wszystko dobrze, pięknie oświetla nam pobocze, a to powoduje, że człowiek się czuje bezpieczniej – mówi Ewa Gawryluk.

    Luksusowe Volvo S90 oraz jego wersja kombi V90 powstały na nowych płytach podwozia, mają nowe silniki i wyposażenie, nie są więc kontynuacją poprzednich modeli, choćby słynnego XC90. Zostały wyposażone w automatyczne systemy ostrzegania przed kolizją, utrzymujące pojazd w pasie ruchu nawet przy dużej prędkości oraz wykrywające duże zwierzęta mogące wbiec na jezdnię. Obie wersje będą dostępne także w wersji automatycznej.

    – Bardzo mi się podobają w tych modelach te czujniki, które zwiększają zarówno bezpieczeństwo, jak i wygodę jazdy. Zatrzymują się w odpowiedniej odległości przed samochodem, można sobie je włączyć i spokojnie jechać na autostradzie, nie operując w ogóle gazem – mówi Wojciech Majchrzak.

    Waldemar Błaszczyk do samochodów podchodzi praktycznie. Uważa, że sercem każdego auta jest silnik i na to zwraca największą uwagę, wybierając auto. Na drugim miejscu znajduje się jego samochodu wybierając między dwoma nowymi modelami Volvo aktor zdecydowałby się na wersję kombi ze względu na dużą ilość miejsca w środku.

    – Wiem, ile musimy zwykle ze sobą rzeczy zabrać, jak wyjeżdżamy. Jesteśmy dosyć energiczną rodziną i zawsze jadą narty, rowery, kajaki i inne rzeczy. Śmieję się, że tego jest dosyć dużo – mówi Waldemar Błaszczyk.

    Aktor docenia także piękną i elegancką linię nadwozia obu nowych modeli Volvo oraz przednie światła w technologii LED. Mają one znany już z modelu XC kształt młota Thora. Szlachetna sylwetka nowych aut urzekła także Tomasza Barańskiego.

    – Ostatnio byłem przed zakupem samochodu i wahałem się pomiędzy dwiema markami, jedną z nich było Volvo. Niesamowity samochód, nie sądziłem, że dożyję takich czasów, że będą takie bryczki na mieście jeździły mówi tancerz.

    Oba nowe modele Volvo można oglądać na EXPO XXI. W salonach dostępne będą jednak dopiero za kilka miesięcy: model S90 na przełomie czerwca i lipca, a V90 pod koniec sierpnia.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

    Konsument

    Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

    Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

    Żywienie

    Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

    Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.