Newsy

Katarzyna Zielińska: Samochód jest jak biżuteria. To taki dodatek do fajnego życia

2017-10-12  |  06:27

Katarzyna Zielińska podkreśla, że w samochodach najbardziej ceni gwarancję bezpieczeństwa, niezawodność, funkcjonalność i komfort jazdy. Dobrze, by auto miał także duży bagażnik – wtedy doskonale sprawdza się na przykład podczas podróży. Nie bez znaczenia jest także stylowy design. Zdaniem aktorki elegancki samochód jest jak biżuteria – nie tylko zdobi, lecz także poprawia humor.

Zielińska przyznaje, że lubi ciekawostki ze świata motoryzacji, dlatego nie przechodzi obojętnie wobec najnowszych propozycji producentów luksusowych marek samochodów. Niedawno aktorka wybrała się na premierę nowego Volvo. Prezentowany model zrobił na niej duże wrażenie.

Najważniejsza rzecz dla mnie to bezpieczeństwo. Dużo podróżuję po Polsce i Europie, często samochodem, więc kiedy zostałam mamą, to bezpieczeństwo jest dla mnie primo, a zaraz po nim liczy się wygląd. Nie mówię już o kolorze, ale bardzo ważny jest design. To jest element trochę biżuteryjny, taki dodatek do fajnego życia. Jeśli się wychodzi rano po dobrej kawie i widzi się piękny samochód zaparkowany na parkingu, to czasem bardzo poprawia humor – mówi agencji Newseria Katarzyna Zielińska, aktorka.

Zielińska podkreśla, że dużo czasu spędza za kierownicą i lubi czerpać z jazdy przyjemność. Dlatego też ceni sobie odpowiednie gabaryty i wygodne wnętrza.

– Jestem osobą, która nie potrafi się zorganizować w małą torebkę, może tylko wtedy, gdy wychodzę gdzieś wieczorem, więc auto powinno mieć pojemny bagażnik, wygodne siedzenia, takie dopasowywane do człowieka. Gdy ma się taki bezpieczny, dobry, pakowny samochód, to bardzo odciąża, szczególnie kobietę. Mój mąż niektórych rzeczy nie rozumie, ale to bardzo ważne – mówi Katarzyna Zielińska.

Zielińska stawia także na gadżety uprzyjemniające podróż, czyli dobry odtwarzacz muzyk i odpowiedni sprzęt nagłaśniający. Aktorka zwraca również uwagę na nowoczesne technologie gwarantujące maksimum bezpieczeństwa, m.in. system monitorujący martwe pole w lusterku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.