Newsy

Louis Vuitton stworzył luksusową kolekcję toreb podróżnych dla BMW i8

2014-09-17  |  06:40
Mówi:Aneta Kręglicka (bizneswoman, modelka)
Małgorzata Cecherz-Kowalska (dyrektor marketingu BMW)
  • MP4
  • Nowa kolekcja toreb bagażowych Louis Vuitton pod względem stylistyki, rozmiaru i kolorystyki zainspirowana została nowym modelem BMW i8. Wykonane z włókien węglowych torby podróżne przeznaczone są dla osób lubiących bawić się modą oraz pragnących wykreować wokół siebie aurę luksusu i tajemniczości. Kolekcja ta jest już dostępna także w polskim salonie Louis Vuitton.

    Zestaw bagaży Louis Vuitton dla najnowszego modelu BMW i8 Plug-In Hybrid obejmuje dwie torby podróżne, jedną torbę na akta oraz torbę na suknie i garnitury. Ekskluzywne torby, podobnie jak kabina BMW, wykonane są z włókien węglowych. Jest to materiał bardzo lekki, ale jednocześnie niezwykle trwały i mocny. Dzięki temu torby podróżne są wyjątkowo odporne na uderzenia, rozdarcia i dziurawienie, które często przydarzają się w podróży. Kolekcja stworzona dla BMW ma udowodnić, że można podróżować wygodnie, a zarazem z klasą, oraz że możliwe jest połączenie sztuki użytkowej i mody.

    Są osoby, dla których sztuka podróżowania nie jest wcale sztuką, jest po prostu przemieszczaniem się z miejsca na miejsce. Ale są osoby, które czerpią z tego radość. I to jest idealne rozwiązanie, żeby zabrać swoje najbardziej potrzebne rzeczy, a jednocześnie zaprezentować je w sposób najbardziej jakościowy – mówi Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Dzięki zastosowaniu włókien węglowych kolor serii bagażowej dopasowana jest do barw samochodu BMW i8. Torby mają znak firmowy Louis Vuitton, czyli szachownicę i logotyp. Ich rozmiary przystosowane są do wymiarów wnętrza i bagażnika nowego modelu BMW.

    Moda nas wszystkich inspiruje, każdego w różny sposób. Bardzo mi się podoba, że wielu projektantów próbuje nawiązać kontakt i współpracę z markami można powiedzieć użytkowymi, które trochę przybliżają nas do tej mody i do luksusu. A więc Karl Lagerfeld, który projektuje sprzęty treningowe, Stella McCartney, która projektuje dla marek sportowych – mówi Aneta Kręglicka.

    Nowa kolekcja Louis Vuitton była dostępna na zamówienie już od kwietnia w wybranych salonach na całym świecie, m.in. w Monachium, Mediolanie, Londynie, Paryżu i Dubaju. Teraz torby z karbonu trafiły do Polski.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

    Konsument

    Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

    Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

    Żywienie

    Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

    Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.