Newsy

Wiktoria Gąsiewska: Już niedługo będę zdawała egzamin na prawo jazdy. Marzy mi się biały Garbus

2020-03-09  |  06:11

Aktorka znana między innymi z roli Agaty w serialu „Rodzinka.pl” obecnie przygotowuje się do rozpoczęcia kursu na prawo jazdy. Praca na planach zdjęciowych wymaga od niej częstego przemieszczania się. Dzięki posiadaniu własnego samochodu mogłaby zaoszczędzić sporo czasu i być bardziej samodzielna. Ma nadzieję, że egzamin pójdzie jej dobrze i już niedługo będzie można zobaczyć ją za kierownicą.

Egzamin na prawo jazdy poprzedzają intensywne ćwiczenia pod okiem instruktora. Wiktoria Gąsiewska z racji licznych obowiązków zawodowych nie znajdowała dotychczas odpowiednio dużo czasu, by móc poświęcić się temu zadaniu w pełni. Cieszy się, że już niedługo podejmie wyzwanie.

– Niedługo będę zdawała egzamin na prawo jazdy, więc kierowcy powinni się strzec. Zdecydowałam się na to, ponieważ mam już 21 lat i chciałabym być bardziej mobilna. Zwłaszcza że mieszkam na obrzeżach Warszawy, więc samochód na pewno by mi się przydał i znacznie ułatwił dojazd – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Wiktoria Gąsiewska.

Aktorka nie rozpoczęła jeszcze praktycznych ani teoretycznych zajęć. Jest jednak dobrej myśli i wierzy, że okaże się dobrym kierowcą. Ma nadzieję, że uda jej się szybko zdać oba.

– W połowie marca zaczynam teorię, później czekają mnie jazdy i egzamin. Mam nadzieję, że uda mi się go zdać za pierwszym razem – tłumaczy.

Zaraz po uzyskaniu prawa jazdy aktorka chciałaby kupić pierwszy własny samochód. Wybór pojazdu nie będzie stanowił dla niej większego problemu. Gąsiewska bowiem wie już, na jaki model niedługo się zdecyduje.

– Mam motywację do tego, żeby zdać szybko – marzy mi się Garbus Cabrio w białym kolorze – dodaje aktorka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.