Newsy

Doda: nie patrzę na młodsze pokolenie muzyków jak na konkurencję

2015-11-30  |  06:55

Doda nie boi się konkurencji. Twierdzi, że na młodsze pokolenie artystów nie patrzy jak na potencjalnych rywali. Jej zdaniem zdrowe podejście do konkurowania zawdzięcza pochodzeniu ze sportowej rodziny, która wpoiła jej zasady fair play.

– W ogóle nie staram się patrzeć przez pryzmat konkurencji czy nie-konkurencji, to jest strasznie dziwne myślenie – mówi Doda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalistka twierdzi, że nie lubi ścigać się sama ze sobą, dlatego ceni sobie istnienie muzycznych rywali. Jej zdaniem zdrowe podejście do konkurowania zawdzięcza pochodzeniu ze sportowej rodziny jej ojciec, Paweł Rabczewski, to dwukrotny medalista mistrzostw świata w podnoszeniu ciężarów. Sama Doda w wieku 13 lat zaczęła uprawiać lekkoatletykę była medalistką Mistrzostw Polski Juniorów oraz wojewódzkich mistrzostw szkolnych.

Mam we krwi zasady fair play i takiej zdrowej konkurencji. Czyli nie ścigam się bez sensu, żeby tylko kogoś prześcignąć, tylko staram się osiągać coraz lepsze wyniki i to jest bardzo zdrowe i dobre myślenie – mówi Doda.

Gwiazda twierdzi, że słucha muzyków z młodszego pokolenia. Robi to jednak wyłącznie dla przyjemności, a nie w celu sprawdzania, kto z nich stanowi dla niej samej potencjalną konkurencję.

 Oglądam wszystkich, ale jeszcze nie zauważyłam nikogo ciekawego – mówi Doda.

W 2016 roku przypada 15-lecie pracy artystycznej Dody. W ciągu minionych lat kontrowersyjna wokalistka dwukrotnie zdobyła nagrodę MTV Europe Music oraz Eska Music Awards. Została także laureatką Telekamery oraz nagrody VIVA Comet. Trzy jej płyty osiągnęły status platynowych, a jedna złotej. Według tygodnika „Wprost” Doda należy do 100 najbardziej wpływowych Polaków, a zdaniem „Machiny” jest jedną z 50 najlepszych polskich wokalistek. Artystka znalazła się także na liście 100 najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu publikowanej przez magazyn „Forbes”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.