Mówi: | Ewelina Lisowska |
Funkcja: | wokalistka |
Ewelina Lisowska: nie mam poczucia, że wygryzłam Dodę z reklamy sklepu Media Expert
Nie mam zamiaru kłócić się z nikim o takie drobnostki, jak udział w reklamie – mówi Ewelina Lisowska. Wokalistka została nową bohaterką kampanii reklamowej sieci elektromarketów Media Expert, zastępując w tej roli Dodę. W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki Lisowska w spotach reklamowych postawiła przede wszystkim na zaakcentowanie swojej kariery muzycznej.
Doda była twarzą sieci elektromarketów Media Expert przez kilka lat. Jeszcze wiosną tego roku firma deklarowała chęć dalszej współpracy z wokalistką, niedawno jednak postanowiła zaskoczyć swoich klientów nową gwiazdą. Wybór padł na Ewelinę Lisowską. Specjaliści od reklamy Media Expert uznali, że młoda wokalistka jest nie tylko bardzo popularna wśród internautów, lecz także ma charyzmę, która przyciąga do niej uwagę ludzi. Doda w oficjalnym oświadczeniu stwierdziła, że woli skupić się na muzyce i bardziej intratnych kontraktach.
Ewelina Lisowska nie ma poczucia, że w jakikolwiek sposób przyczyniła się do utraty przez Dodę kontraktu z Media Expert.
– W ogóle tego nie rozpatruję w takiej kategorii. Nikogo nie wygryzłam, po prostu dostałam propozycję, którą przyjęłam, i tyle. To jest naturalna kolej rzeczy, że po prostu zmieniają się osoby, które reklamują dany sklep czy produkt. Podchodzę do tego pozytywnie. Nie mam zwyczaju się z nikim kłócić, a szczególnie nie o takie drobnostki – mówi Ewelina Lisowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
W spotach reklamowych Dody firma Media Expert postawiła zdecydowanie na seksapil, a nie muzyczną karierę gwiazdy. Wokalistka wystąpiła w roli celebrytki, która okazuje się mniejszą atrakcją niż dostępny w tych sklepach sprzęt RTV i AGD i której nie udaje się przyciągnąć uwagi klientów, nawet kiedy jest naga. W przypadku Eweliny Lisowskiej twórcy kampanii zdecydowali się od początku wyeksponować jej muzyczne dokonania. W spotach Lisowska na melodię swojego hitu „W stronę słońca” śpiewa: „Włączamy niskie ceny!”. Jest to nazwa cyklicznej promocji prowadzonej przez sieć elektromarketów.
– W reklamie robię to, co tak naprawdę wychodzi mi najlepiej, czyli śpiewam. Twórcy spotu zdecydowali, żeby właśnie to pokazać w filmie, coś co jest mi bardzo bliskie. Moja osoba chyba bardziej kojarzy się ze śpiewaniem niż ze staniem na ściankach, bo te omijam szerokim łukiem. Nie zdarza mi się raczej chodzić na wydarzenia, które nie są związane z muzyką – mówi Ewelina Lisowska.
28 października ukazał się drugi album studyjny wokalistki „Nowe horyzonty”. 2 grudnia została wydana reedycja płyty pod nazwą „Nowe horyzonty (Deluxe Edition)”, na której znalazły się dwa dodatkowe utwory: „Nauka latania” i „Obsesja". 5 grudnia premierę miał teledysk do najnowszego singla „Nowe horyzonty” utrzymany w klimacie Dalekiego Wschodu.
– To jest już trzeci singiel z tej płyty, ale od razu powiem, że będzie również czwarty. Cztery single jak na jedną płytę to sporo. Powstaną też nowe utwory, nie chcę jeszcze za dużo zdradzać, ale nie zwalniam tempa, także w przyszłym roku na pewno wiele jeszcze będzie można ode mnie usłyszeć – mówi Ewelina Lisowska.
Czytaj także
- 2025-07-14: Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba
- 2025-07-22: Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE
- 2025-06-30: Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
- 2025-07-30: Anna Dec: Często zapominamy, że poza ekranami telefonów jest prawdziwe życie i wartościowi ludzie. Bądźmy blisko nich i komunikujmy się najprościej, jak tylko się da
- 2025-06-16: Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców
- 2025-06-12: Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne
- 2025-05-27: Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku
- 2025-05-22: Doda: Podczas koncertów zawsze staram się robić jakieś ekstrashow, by wzbudzić emocje. Mam dużo pomysłów, natomiast wszystko zależy od funduszy i organizatorów
- 2025-05-27: Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć
- 2025-05-19: Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Anna Dec: Często zapominamy, że poza ekranami telefonów jest prawdziwe życie i wartościowi ludzie. Bądźmy blisko nich i komunikujmy się najprościej, jak tylko się da
Prezenterka przyznaje, że w naszym społeczeństwie można zauważyć coraz większe bariery komunikacyjne, dlatego stoimy przed niezwykle trudnym wyzwaniem zachowania równowagi między korzystaniem z nowoczesnych mediów a pielęgnowaniem relacji osobistych. Aby jednak zobaczyć drugiego człowieka, czegoś się od niego nauczyć czy zainspirować jego życiem, przede wszystkim trzeba wyjrzeć zza szklanych ekranów swoich telefonów. Anna Dec zauważa też, że w dzisiejszych czasach coraz rzadziej rozmawiamy ze sobą w realnym świecie, a zbyt często poprzez różnego rodzaju komunikatory.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Prawo
Adaptacje poddaszy bez odpowiednich zabezpieczeń to realne zagrożenie pożarowe. Eksperci apelują o lepsze egzekwowanie przepisów

Z danych Państwowej Straży Pożarnej wynika, że w okresie od 1 stycznia do 13 lipca 2025 roku doszło do blisko 77 tys. pożarów. Ponad 17 tys. wybuchło w budynkach mieszkalnych, co jest nieco wyższym wynikiem niż rok temu. Ogień zbyt łatwo rozprzestrzenia się przez nieodpowiednio zabezpieczone kanały wentylacyjne i trasy kablowe. Źródłem problemów są także zaadaptowane poddasza bez zabezpieczeń przeciwpożarowych czy dachy z instalacjami fotowoltaicznymi.