Mówi: | Liroy |
Funkcja: | raper, producent muzyczny |
Liroy: Trochę mnie będzie w tym roku. Nagrywam nową płytę, uruchamiam telewizję internetową i rozwijam biznes konopny
Artysta podkreśla, że czekają go niezwykle intensywne miesiące. Jednocześnie uczestniczy bowiem w projektach muzycznych, kinowych i internetowych, więc jego fani nie powinni być zawiedzeni. W tym roku ukaże się także jego nowa płyta, w związku z którą planuje szereg koncertów.
Po opuszczeniu ław sejmowych Liroy nie próżnuje i może się pochwalić szeregiem aktywności zawodowych. Po dłuższej przerwie w 2020 roku ukazała się reedycja kultowego „Alboomu”, czyli jego pierwszego studyjnego projektu, który ujrzał światło dzienne w 1995 roku. Częścią tego krążka jest właśnie hitowy „Scyzoryk”. Według wielu ten numer jest kamieniem węgielnym polskiej muzyki rap. Kolejne muzyczne nowości od kieleckiego rapera już niebawem.
– Muzycznie gram cały czas, w tej chwili przygotowałem całą masę materiału, użyczam się na płytach większości artystów w kraju, szczególnie młodych, przez najbliższe miesiące wyjdzie więc dużo mojego materiału z ich płyt. Ale też wielu z nich nagrywało dla mnie, na moją nową płytę, więc myślę, że w tym roku na pewno się ukaże mój kolejny album – mówi agencji Newseria Lifestyle Liroy.
W związku z promocją nowego albumu, ale nie tylko, bo Liroy ma już w swoim dorobku wiele utworów dobrze znanych fanom jego twórczości, artysta planuje trasę koncertową.
– Zdecydowanie będzie można mnie w tym roku na koncertach zobaczyć i na pewno będzie można kupić moją płytę. Tak że trochę mnie będzie w tym roku muzycznie – mówi.
W najbliższym czasie artysta zaprezentuje się nie tylko na scenie, ale również na dużym ekranie i w nowym projekcie internetowym. Rapera do współpracy zaprosiła m.in. Maria Sadowska, która reżyseruje komedię romantyczną „Miłość na pierwszą stronę”. Zagra on rolę celebryty, który zostaje przyłapany przez paparazzi w pewnej niezręcznej sytuacji.
– Nawet w kinie będzie mnie można zobaczyć, chyba w dwóch produkcjach. Ten rok będzie dziwny, będzie o mnie głośno, bo uruchamiamy też swoją własną telewizję – 24 godziny na dobę, międzynarodową, konopną co prawda, ale lifestyle – mówi Liroy.
Raper nie kryje również satysfakcji z tego, że marka, którą firmuje swoim pseudonimem artystycznym, rozwija się bardzo prężnie. Oprócz produktów konopnych zajmuje się także edukacją dotyczącą działania i możliwości, jakie niesie ze sobą wykorzystanie CBD i medycznej marihuany.
– Teraz cały świat strasznie poszedł w stronę konopi. Ostatnio swoich fanów częściej widzę nawet na różnych spotkaniach konopnych i przy okazji biznesowych spotkań czy sympozjów, również online, niż na koncertach. Dużo z tych ludzi mówi, że są moimi słuchaczami, pytają się o koncerty, tak że bardziej nawet dzisiaj mój show-biznes to jest często konopny biznes. Tak to się pomieszało ostatnio – mówi Liroy.
Czytaj także
- 2025-05-23: Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy
- 2025-05-19: Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
- 2025-05-30: Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-05-21: Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę
- 2025-05-13: Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
- 2025-04-29: Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych
- 2025-04-04: Wykluczenie cyfrowe szczególnie dotyka generacji silver. T-Mobile wystartował z darmowymi kursami z obsługi smartfona
- 2025-04-04: Spada spożycie alkoholu wśród młodzieży. Coraz mniej nastolatków wskazuje na jego łatwą dostępność
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.