Mówi: | Margaret, wokalistka Krzysztof Szewczyk, prezenter, dziennikarz Wojciech Pijanowski, prezenter |
Margaret o programie z W. Pijanowskim i K. Szewczykiem: oni będą mnie uczyć swojego świata, a ja ich swojego
Wokalistka debiutuje w roli prowadzącej. Od września na antenie TVP1 będzie prowadzić program muzyczny „Retromania”. Jej partnerami będą Wojciech Pijanowski i Krzysztof Szewczyk. Pierwszy odcinek nowego show już sobotę 26 września.
Nowy program na antenie TVP1 będzie nosić tytuł „Retromania”. W rolach prowadzących widzowie zobaczą Margaret oraz dwie legendy polskiej telewizji. Krzysztof Szewczyk przez kilka lat prowadził niezwykle lubiany przez telewidzów program „Wideoteka dorosłego człowieka”, a Wojciech Pijanowski zapisał się w pamięci Polaków jako gospodarz teleturnieju „Koło fortuny”.
– Ja robię tylko kawę, czyli jestem kawiarenką. Będziemy się nawzajem uczyć. Oni będą mnie uczyć swojego świata, a ja ich swojego – mówi Margaret agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Program „Retromania” będzie przedstawiał anegdoty o życiu gwiazd sceny muzycznej oraz najnowsze teledyski. Klipy będą prezentowane w formie listy przebojów. Gospodarze show będą też prezentować widzom archiwalne nagrania muzyczne.
– Będzie bardzo dużo dobrej muzyki, będzie w związku z tą muzyką również dużo obyczajowości z nią związanej. Będą anegdoty, różne zaskoki i dużo nieprzewidzianych rzeczy, ponieważ wszystko będzie pod wodzą naszej szefowej – mówi Krzysztof Szewczuk.
Wojciech Pijanowski i Krzysztof Szewczuk mają już za sobą doświadczenie wspólnej pracy. W latach 80. wraz z Włodzimierzem Zientarskim prowadzili na antenie TVP2 program rozrywkowy „Jarmark”. Między dziennikarzami a Margaret jest ponad 30 lat różnicy, wokalistka przyznaje, że nie zna programów, które tworzyli jej partnerzy z „Retromanii”.
– Margaret się jeszcze nie urodziła, jeszcze jej na świecie nie było, jak myśmy robili „Jarmark”, ale nauczy się czegoś, mam nadzieję – mówi Wojciech Pijanowski.
Program „Retromania” będzie można oglądać w każdą sobotę, o godz. 14:05, na antenie TVP1. Pierwszy odcinek 26 września.
Czytaj także
- 2025-05-05: Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł
- 2025-04-15: 1 mln zł na innowacyjne rozwiązania dla miast. Granty mogą otrzymać naukowcy i start-upy
- 2025-04-10: Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać
- 2025-04-07: Krzysztof Skórzyński: Elektrośmieci są dzisiaj gigantycznym problemem. Wciąż nie nauczyliśmy się segregować takich odpadów
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-04-16: Krzysztof Skórzyński: Dla mnie Wielkanoc ma wymiar symboliczny i duchowy. Podczas przygotowań w kuchni ja jestem od wykonywania poleceń córki
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.