Newsy

Marta Gałuszewska: W „The Voice of Poland” ponownie wybrałabym Michała Szpaka. Jest prawdziwy, szczery i bardzo energiczny

2018-08-14  |  06:16

Już wkrótce ukaże się kolejny singiel zapowiadający debiutancką płytę wokalistki. Kontrakt z wytwórnią to efekt zwycięstwa Marty Gałuszewskiej w programie „The Voice of Poland”, w którym opiekował się nią Michał Szpak. Młoda gwiazda twierdzi, że gdyby znów miała wystąpić w tym talent show, jeszcze raz wybrałaby tego artystę na trenera, jest bowiem szczery, otwarty i nie boi się wyrażania emocji.

Marta Gałuszewska uczestniczyła w kilku programach typu talent show, zanim w 2017 roku postanowiła spróbować swoich sił w „The Voice of Poland”. Podczas przesłuchań w ciemno zaprezentowała piosenkę „I See Fire” z repertuaru Eda Sheerana, a wykonaniem tym zachwyciła trenerów. Dalszą współpracę oferowali jej wszyscy, wokalistka wybrała jednak Michała Szpaka. Zapewnia, że nie żałuje tamtej decyzji i dziś również dokonałaby takiego wyboru.

Michał jest bardzo prawdziwy, otwarty, szczery, bardzo energiczny i nie boi się wyrażać swoich wszystkich emocji, bez względu na to, jakie one są – mówi Marta Gałuszewska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalistka zyskała uznanie nie tylko trenerów, lecz także publiczności TVP 2, dzięki czemu zwyciężyła w 8. edycji „The Voice of Poland”. Za zdobycie pierwszego miejsca została nagrodzona czekiem na 50 tys. zł oraz kontraktem płytowym. Obecnie jest związana z Universal Music Polska i pracuje nad debiutanckim albumem. Gwiazda twierdzi, że już wkrótce fani poznają kolejny zapowiadający go singiel.

Przyszedł czas na to, że w końcu wchodzi nowy singiel, już za chwilę, co chwilę mówię, że już zaraz, ale teraz już naprawdę. Mam nadzieję, że się wam spodoba – mówi Marta Gałuszewska.

Gwiazda zwraca uwagę nie tylko świetnym głosem, lecz także oryginalnym wizerunkiem. Kiedyś była blondynką, od dłuższego czasu nosi jednak włosy w kolorze intensywnego różu. Twierdzi, że odznacza się optymistyczną naturą, taki odcień świetnie więc do niej pasuje, choć niewątpliwie przyciąga uwagę otoczenia.

Róż jest zauważalny na ulicy, więc ludzie czasem mnie zaczepiają, bo wiedzą kim jestem, a czasem mnie zaczepiają, bo im się podobają włosy, to jest bardzo fajne – mówi Marta Gałuszewska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.