Mówi: | Dawid Kwiatkowski |
Funkcja: | wokalista |
Na nowej płycie Dawida Kwiatkowskiego będzie więcej elektroniki. Premiera albumu w listopadzie
Materiał na czwartą płytę Dawida Kwiatkowskiego powstawał miedzy innymi w Kazimierzu Dolnym. Wokalista i jego muzycy właśnie w tym klimatycznym miasteczku szukali natchnienia i inspiracji. Nowy album pojawi się w sklepach w listopadzie. Poprzednia płyta Kwiatkowskiego „Pop & Roll” okryła się platyną jeszcze przed premierą. Żaden polski wokalista nie może się pochwalić takim sukcesem.
Kwiatkowski zdradza, że w nowym albumie będzie sporo elektronicznych brzmień, ale ze smakiem i bez zbytniej przesady. Nie zabraknie też kompozycji charakterystycznych dla jego indywidualnego stylu.
– Byliśmy miesiąc w Kazimierzu Dolnym, zamknęliśmy się tam w pięknym pensjonacie i robiliśmy muzykę. Płyta wychodzi już w listopadzie, więc mamy bardzo dużo pracy – mówi Dawid Kwiatkowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Artysta przyznaje, że ma teraz mało czasu na odpoczynek. Poza pracą nad kolejnym albumem intensywnie koncertuje i jest jurorem w nowym programie „Super Dzieciak”. Show będzie można oglądać na antenie Polsatu od października.
– Oczywiście prócz płyty i muzyki na topie w mojej głowie jest teraz program. Bardzo się tym jaram – przyznaje Dawid Kwiatkowski.
Dawid Kwiatkowski jest jednym z najpopularniejszych artystów młodego pokolenia. Jego oficjalny profil na Facebooku śledzi ponad 250 tys. osób. Wokalista przyznaje, że nie męczy go zainteresowanie i uwielbienie fanek, wręcz przeciwnie – uważa to za wartość dodaną swojego zawodu.
– Jestem zdania, że nie ma co narzekać, jak się czegoś chciało. Może nie spodziewałem się, że aż tyle mnie spotka, ale bardzo się cieszę, bo to wszystko jednak jest bardzo pozytywne. I tu nie ma sobie co radzić z fanami, tu trzeba po prostu z nimi być. Mam fajną relację z nimi, jest świetnie – dodaje Kwiatkowski.
Pierwsza płyta Kwiatkowskiego „9893” ukazała się w listopadzie 2013 roku. Sześć miesięcy później została wydana w wersji akustycznej. Trzeci album „Pop & Roll” trafił na półki sklepów muzycznych pod koniec 2014 roku.
Czytaj także
- 2025-05-05: Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł
- 2025-04-15: 1 mln zł na innowacyjne rozwiązania dla miast. Granty mogą otrzymać naukowcy i start-upy
- 2025-04-10: Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-05-09: Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.