Mówi: | Rafał Brzozowski |
Funkcja: | wokalista |
Rafał Brzozowski: singiel "Już wiem" pokazuje nowego Rafała Brzozowskiego, który idzie w inną stronę, bardziej dojrzałą muzycznie
Wokalista przedstawił drugi tegoroczny singiel. To popowy kawałek, który zdaniem Brzozowskiego, może stać się piosenką lata. "Już wiem" pokazuje nową, bardziej dojrzałą muzycznie twarz artysty. Zapowiada też kolejny krążek w dorobku wokalisty, który prawdopodobnie ukaże się wiosną 2018 roku.
Singiel "Już wiem", który miał premierę w pierwszych dniach sierpnia, to efekt przyjaźni i współpracy Rafała Brzozowskiego z muzykami z zespołu Video. Autorem muzyki jest Marek Kisieliński, tekst napisał natomiast Wojciech Łuszczykiewicz, z którym wokalista współpracował przy swoim drugim krążku "Mój czas". Kawałek utrzymany jest w charakterystycznym dla Rafała Brzozowskiego klimacie z pogranicza popu i rocka.
– To jest piosenka dojrzała, ale ma melodyjny refren dzięki któremu może być piosenką wakacyjną. Podczas wakacji jest dużo emocji – poznajemy nowych ludzi, czasami ludzie się zakochują, ale też rozstają, o tym wszystkim jest ta piosenka – mówi Rafał Brzozowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Już w dniu premiery nowy kawałek artysty pojawił się na antenach największych rozgłośni radiowych w Polsce. Jednocześnie wokalista zaprezentował promujący go teledysk. Rafał Brzozowski podkreśla, że wideoklip jest bardzo klimatyczny, dominuje w nim bowiem nastrój nostalgii, a zarazem wysmakowany artystycznie.
– To jest dojrzały Rafał Brzozowski, to nie jest już chłopak sprzed kilku lat, który usiadł z gitarą i śpiewał. Tak już jest, to po prostu PESEL, starzeję się – mówi wokalista.
"Już wiem" jest zapowiedzią piątej płyty Rafała Brzozowskiego. Artysta nie wie jednak, kiedy się ona ukaże. Niewykluczone, że jeszcze późną jesienią tego roku, choć bardziej prawdopodobna jest wiosna 2018 roku, o dacie premiery przesądzi jednak ewentualny sukces "Już wiem" oraz kolejnego singla. Wokalista nieustannie pracuje nad swym kolejnym krążkiem, przygotował już kilka premierowych kawałków, nie chce się jednak spieszyć z wydawaniem płyty.
– Czasami trzeba odczekać pewien moment, żeby nie dawać za dużo informacji, nie wrzucać za dużo piosenek, potem wrzucam na płytę bardzo dużo piosenek które są singlowe, nie ma kiedy ich wykorzystać i one trochę przepadają, potem żałuję że nie zostawiłem jakiejś piosenki na później – mówi Rafał Brzozowski.
Krążek utrzymany będzie w klimacie popowym, artysta nie chce jednak zamykać się jedynie w tym gatunku. Jego ostatnia płyta "Moje serce to jest muzyk, czyli polskie standardy" miał nieco swingujący charakter, który bardzo przypadł wokaliście do gustu. Brzozowski zdaje sobie jednak sprawę, że tego typu muzyka nie zda egzaminu w komercyjnych rozgłośniach radiowych. Chce więc znaleźć stylistykę, która stanowić będzie płynne przejście między jego dotychczasowym dorobkiem a bardziej dojrzałym kierunkiem, w którym chciałby zmierzać.
– Jesień to dobry moment, kiedy ja siadam do pisania, wtedy będę komponował i robił pewne rzeczy, jeśli zobaczę, że trafię coś naprawdę energetycznego, fajnego i na czasie, to pójdę za głosem serca – mówi wokalista.
"Już wiem" to drugi singiel Rafała Brzozowskiego, który miał premierę w tym roku. W lutym wokalista zaprezentował kawałek "Sky Over Europe", z którym miał nadzieję wystąpić w konkursie Eurowizji. Artysta przegrał jednak rywalizację z Kasią Moś, która ostatecznie reprezentowała Polskę w Kijowie. Kolejny singiel Rafała Brzozowskiego ma się ukazać jesienią.
Czytaj także
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-04-02: Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag
- 2025-04-14: Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
- 2025-04-03: Marta Wiśniewska: Czuję, że świat się o mnie upomniał, dlatego wracam na scenę. Z wielką chęcią zostałabym też piątym jurorem w „You Can Dance”
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.