Newsy

W marcu premiera singla Sławomira Uniatowskiego

2016-01-04  |  06:45

Na wczesną wiosnę zaplanowana jest premiera nowego singla Sławomira Uniatowskiego. Kawałek zatytułowany „Każdemu wolno kochać” będzie zapowiedzią symfonicznego albumu, który ukaże się najpóźniej jesienią 2016 roku. Artysta, który obecnie szuka sponsorów, zapowiada, że takiej płyty w Polsce jeszcze nie było.

Sławomir Uniatowski intensywnie pracuje nad nową płytą. Gotowy jest singiel, który będzie jej zapowiedzią piosenka „Każdemu wolno kochać” ma się ukazać w marcu 2016 roku. Wokalista twierdzi, że album będzie wyjątkową pozycją na polskim rynku muzycznym.

Będzie bajkowo, trochę disneyowo, filmowo, jazzowo – mówi Sławomir Uniatowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Album będzie dwujęzyczny część piosenek, która się na nim znajdzie, napisana została po polsku, a część w języku angielskim. Wokaliście towarzyszyć będzie orkiestra symfoniczna w wyjątkowo licznym składzie. Samych instrumentów smyczkowych ma być siedemdziesiąt. 

– Muzyka będzie malowała obrazy. Nie było jeszcze czegoś takiego w Polsce – mówi Sławomir Uniatowski.

Wokalista nie zna jeszcze terminu premiery albumu. Prawdopodobnie krążek ukaże się wiosną 2016 roku.

Może w maju, a jeżeli w maju będzie bez sensu, to np. we wrześniu. Zobaczymy, kiedy będzie dla nas najodpowiedniejsza pora – mówi Sławomir Uniatowski.

Aby dokończyć pracę nad płytą, wokalista potrzebuje sponsorów. Obecnie jest na etapie ich poszukiwania.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.