Newsy

Na nowej płycie Dawida Kwiatkowskiego będzie więcej elektroniki. Premiera albumu w listopadzie

2015-09-24  |  06:55

Materiał na czwartą płytę Dawida Kwiatkowskiego powstawał miedzy innymi w Kazimierzu Dolnym. Wokalista i jego muzycy właśnie w tym klimatycznym miasteczku szukali natchnienia i inspiracji. Nowy album pojawi się w sklepach w listopadzie. Poprzednia płyta Kwiatkowskiego „Pop & Roll” okryła się platyną jeszcze przed premierą. Żaden polski wokalista nie może się pochwalić takim sukcesem.

Kwiatkowski zdradza, że w nowym albumie będzie sporo elektronicznych brzmień, ale ze smakiem i bez zbytniej przesady. Nie zabraknie też kompozycji charakterystycznych dla jego indywidualnego stylu.

Byliśmy miesiąc w Kazimierzu Dolnym, zamknęliśmy się tam w pięknym pensjonacie i robiliśmy muzykę. Płyta wychodzi już w listopadzie, więc mamy bardzo dużo pracy – mówi Dawid Kwiatkowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Artysta przyznaje, że ma teraz mało czasu na odpoczynek. Poza pracą nad kolejnym albumem intensywnie koncertuje i jest jurorem w nowym programie „Super Dzieciak”. Show będzie można oglądać na antenie Polsatu od października.

Oczywiście prócz płyty i muzyki na topie w mojej głowie jest teraz program. Bardzo się tym jaram – przyznaje Dawid Kwiatkowski.

Dawid Kwiatkowski jest jednym z najpopularniejszych artystów młodego pokolenia. Jego oficjalny profil na Facebooku śledzi ponad 250 tys. osób. Wokalista przyznaje, że nie męczy go zainteresowanie i uwielbienie fanek, wręcz przeciwnie – uważa to za wartość dodaną swojego zawodu.

Jestem zdania, że nie ma co narzekać, jak się czegoś chciało. Może nie spodziewałem się, że aż tyle mnie spotka, ale bardzo się cieszę, bo to wszystko jednak jest bardzo pozytywne. I tu nie ma sobie co radzić z fanami, tu trzeba po prostu z nimi być. Mam fajną relację z nimi, jest świetnie – dodaje Kwiatkowski.

Pierwsza płyta Kwiatkowskiego „9893” ukazała się w listopadzie 2013 roku. Sześć miesięcy później została wydana w wersji akustycznej. Trzeci album „Pop & Roll” trafił na półki sklepów muzycznych pod koniec 2014 roku.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.