Newsy

Natalia Kukulska w projekcie Spiritual Freelance w czasie Warsaw Fashion Weekend

2013-10-04  |  10:30
Mówi:Natalia Kukulska
Funkcja:wokalistka
  • MP4

    Podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend wokalistka Natalia Kukulska wraz z projektantką Violą Śpiechowicz zaprezentują wspólny projekt. Projekt nazywa się „A Spiritual Freelance”. Nazwa jest Violi Spiechowicz. Przede wszystkim jest to połączenie duchowe i kulturowe różnych sztuk  podkreśla Natalia Kukulska.

    Spiritual Freelance to performance przygotowany przez projektantkę Violę Śpiechowicz , szwajcarską wokalistkę tybetańskiego pochodzenia – Dechen Shak-Dasay oraz jedną z najpopularniejszych gwiazd polskiej muzyki – Natalię Kukulską. Dopełni on pokaz najnowszej kolekcji projektantki.

      Pokaz jest inspirowany Tybetem, pojawiają się mantry transowe, które powodują, że można kompletnie się unieść przez moment, bo powtarzanie pewnych ważnych słów powoduje, że człowiek jest uspokojony,czuje się bezpiecznie i dzieje się coś ciekawego w naszych myślach – powiedziała Agencji Informacyjnej Newseria Lifestyle  Natalia Kukulska.

    Wokalistka łączy to ze swoją muzyką. Zaśpiewa po polsku i po angielsku. 

      Te wszystkie kultury fajnie się przenikają. Na scenie będzie z nami muzyk, który będzie grał na instrumencie sitar. Będzie również mój mąż Michał Dąbrówka, który zagra na perkusji i będziemy śpiewać na żywo – zapowiada Kukulska. 

    Jak podkreśla, wydarzenie to zapowiada się wyjątkowo interesująco.

     Viola zawsze funduje coś niesztampowego, ciekawego, bo ona się nie boi przełamywania tego co modne, tego co oczywiste, tego co w trendach, chociaż zawsze te trendy mam wrażenie wyprzedzała – zauważa Kukulska.

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Media

    Gabi Drzewiecka: Należę do grona szczęśliwców, którzy w trakcie pandemii mieli pracę. Nie dotknęło mnie to aż tak bardzo pod względem finansowym

    Prezenterka zapewnia, że pandemia nie odbiła się negatywnie na jej sprawach zawodowych. Co prawda w połowie ubiegłego roku po sześciu latach zakończyła współpracę z radiem Chillizet, ale nie wyklucza, że niedługo pojawi się w innej stacji radiowej. Na razie swoją autorską audycję „Gabinet dźwięku” kontynuuje online i jak podkreśla, nadal spotyka się ona z dużym zainteresowaniem odbiorców. Dziennikarkę można też oglądać na antenach telewizji TVN i Canal+, a jednym z największych wyzwań w najbliższych tygodniach będzie udział w programie Music MasterClass Fundacji Fabryki Norblina.

    Finanse

    Branża muzyczna dotkliwie odczuwa przedłużające się zamknięcie. Odbicie może potrwać co najmniej trzy lata

    Polska branża muzyczno-festiwalowa przeżywa trudny okres w związku z pandemią COVID-19. Koncerty na żywo nie odbywają się już od wielu miesięcy, a artyści stracili dochody ze sprzedaży biletów, które są dla nich jednym z głównych źródeł przychodów. W jeszcze trudniejszej sytuacji ekonomicznej znalazły się też tysiące pracowników backstage’owych, takich jak dźwiękowcy, oświetleniowcy, choreografowie czy ekipy scenograficzne. Dziennikarz muzyczny Piotr Metz podkreśla jednak, że publiczność jest spragniona możliwości pójścia na tradycyjny koncert i obcowania z muzyką, dzięki czemu – po zakończeniu przymusowego przestoju – branża muzyczna może przeżyć prawdziwy boom.