Newsy

Natalia Kukulska w projekcie Spiritual Freelance w czasie Warsaw Fashion Weekend

2013-10-04  |  10:30
Mówi:Natalia Kukulska
Funkcja:wokalistka
  • MP4

    Podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend wokalistka Natalia Kukulska wraz z projektantką Violą Śpiechowicz zaprezentują wspólny projekt. Projekt nazywa się „A Spiritual Freelance”. Nazwa jest Violi Spiechowicz. Przede wszystkim jest to połączenie duchowe i kulturowe różnych sztuk  podkreśla Natalia Kukulska.

    Spiritual Freelance to performance przygotowany przez projektantkę Violę Śpiechowicz , szwajcarską wokalistkę tybetańskiego pochodzenia – Dechen Shak-Dasay oraz jedną z najpopularniejszych gwiazd polskiej muzyki – Natalię Kukulską. Dopełni on pokaz najnowszej kolekcji projektantki.

      Pokaz jest inspirowany Tybetem, pojawiają się mantry transowe, które powodują, że można kompletnie się unieść przez moment, bo powtarzanie pewnych ważnych słów powoduje, że człowiek jest uspokojony,czuje się bezpiecznie i dzieje się coś ciekawego w naszych myślach – powiedziała Agencji Informacyjnej Newseria Lifestyle  Natalia Kukulska.

    Wokalistka łączy to ze swoją muzyką. Zaśpiewa po polsku i po angielsku. 

      Te wszystkie kultury fajnie się przenikają. Na scenie będzie z nami muzyk, który będzie grał na instrumencie sitar. Będzie również mój mąż Michał Dąbrówka, który zagra na perkusji i będziemy śpiewać na żywo – zapowiada Kukulska. 

    Jak podkreśla, wydarzenie to zapowiada się wyjątkowo interesująco.

     Viola zawsze funduje coś niesztampowego, ciekawego, bo ona się nie boi przełamywania tego co modne, tego co oczywiste, tego co w trendach, chociaż zawsze te trendy mam wrażenie wyprzedzała – zauważa Kukulska.

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nowe technologie

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Handel

    Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

    Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.