Mówi: | Natalia Kukulska |
Funkcja: | wokalistka |
Natalia Kukulska w projekcie Spiritual Freelance w czasie Warsaw Fashion Weekend
Podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend wokalistka Natalia Kukulska wraz z projektantką Violą Śpiechowicz zaprezentują wspólny projekt. – Projekt nazywa się „A Spiritual Freelance”. Nazwa jest Violi Spiechowicz. Przede wszystkim jest to połączenie duchowe i kulturowe różnych sztuk – podkreśla Natalia Kukulska.
Spiritual Freelance to performance przygotowany przez projektantkę Violę Śpiechowicz , szwajcarską wokalistkę tybetańskiego pochodzenia – Dechen Shak-Dasay oraz jedną z najpopularniejszych gwiazd polskiej muzyki – Natalię Kukulską. Dopełni on pokaz najnowszej kolekcji projektantki.
– Pokaz jest inspirowany Tybetem, pojawiają się mantry transowe, które powodują, że można kompletnie się unieść przez moment, bo powtarzanie pewnych ważnych słów powoduje, że człowiek jest uspokojony,czuje się bezpiecznie i dzieje się coś ciekawego w naszych myślach – powiedziała Agencji Informacyjnej Newseria Lifestyle Natalia Kukulska.
Wokalistka łączy to ze swoją muzyką. Zaśpiewa po polsku i po angielsku.
– Te wszystkie kultury fajnie się przenikają. Na scenie będzie z nami muzyk, który będzie grał na instrumencie sitar. Będzie również mój mąż Michał Dąbrówka, który zagra na perkusji i będziemy śpiewać na żywo – zapowiada Kukulska.
Jak podkreśla, wydarzenie to zapowiada się wyjątkowo interesująco.
– Viola zawsze funduje coś niesztampowego, ciekawego, bo ona się nie boi przełamywania tego co modne, tego co oczywiste, tego co w trendach, chociaż zawsze te trendy mam wrażenie wyprzedzała – zauważa Kukulska.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.