Newsy

Natalia Zastępa: Moje życie skręciło nie w tym miejscu, w którym powinno, i potrzebowałam powrotu na właściwe tory. O tym opowiada mój najnowszy singiel

2023-05-09  |  06:17

Dwuletnia przerwa od muzyki była dla wokalistki czasem na refleksję i przemyślenia. Natalia Zastępa uświadomiła sobie, że najlepiej czuje się wśród bliskich osób w miejscach dobrze znanych od dzieciństwa. Przekonuje, że jest typem domatorki i nawet z najpiękniejszej podróży najchętniej wraca do swojego domu. Zapewnia, że na razie nie planuje wakacji, za to zamierza się skupić na pracy nad nową płytą. Pierwszym singlem, który trafi na ten krążek, jest utwór zatytułowany „Wracam do siebie”.

Artystka przyznaje, że w ciągu ostatnich dwóch lat miała wokół siebie mnóstwo skrajnych bodźców. Najlepszym lekarstwem na dręczące sytuacje było jednak zwrócenie się w stronę tego, co dobrze zna, co daje jej poczucie bezpieczeństwa, przyjemności, miłości i zrozumienia. Tymi bezcennymi wartościami są dla niej: rodzina, dom, muzyka i przyjaciele.

– Mój singiel „Wracam do siebie” opowiada o takim momencie, w którym orientujesz się, że twoje życie chyba trochę skręciło nie w tym miejscu, w którym powinno, i natychmiast potrzebujesz zmiany – a właściwie powrotu na właściwe tory. W ciągu dwóch lat przerwy, którą zrobiłam sobie od muzyki, zdałam sobie sprawę z tego, że największe ukojenie, spokój i bezpieczeństwo czuję wtedy, kiedy wracam do takich wartości, które są dla mnie stałe, jak właśnie moja rodzina, moi przyjaciele czy moje rodzinne miasto. I to jest dla mnie trochę takie otrzeźwienie, kiedy dzieje się coś złego, kiedy wracam właśnie do nich – mówi agencji Newseria Lifestyle Natalia Zastępa.

Wokalistka zdradza, że zaczęła już kompletować materiał na swój drugi album. Na razie nie chce jednak precyzować, w jakiej stylistyce zostanie on utrzymany.

– Mój najnowszy singiel jest zapowiedzią nowej płyty, drugiej już po „Nie żałuję”. Oczywiście daty jeszcze nie zdradzam, bo w sumie to dopiero pierwszy singiel – mówi.

Prace nad pierwszym albumem zakończyła tuż przed pandemią i lockdownem. I choć z okazji premiery myślała o zorganizowaniu trasy koncertowej, to sytuacja epidemiologiczna mocno pokrzyżowała te plany.

– Został pewien niedosyt, szczególnie dotyczący koncertów, bo nie mogliśmy zrobić trasy klubowej, na którą bardzo liczyłam. Było mi przez to dosyć przykro, ale trudno, każdy artysta tak miał, w ogóle każda branża, więc nie ma co narzekać, tak po prostu było. Ale oczywiście miałam okazję nacieszyć się tym albumem, ponieważ jednak to był mój pierwszy krążek i to było spełnienie marzeń – mówi Natalia Zastępa.

Wokalistka wierzy jednak, że będzie miała jeszcze wiele okazji do tego, by spotkać się ze swoimi fanami na koncertach. Tymczasem przystępuje do pracy nad nowym krążkiem i nie zamierza dawać sobie żadnej taryfy ulgowej.

– Nie planuję na razie wakacji. W ogóle to jestem domatorką. Nawet jak jest jakiś moment, że można wyjechać, to ja po prostu najchętniej znów wracam do siebie, tak jak w mojej piosence spotykam się ze znajomymi i bardziej lubię sobie chillować u siebie – dodaje.

Natalia Zastępa jest finalistką pierwszej edycji programu „The Voice Kids” oraz finalistką dziewiątej edycji „The Voice of Poland”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.