Newsy

Natasza Urbańska: Mąż wreszcie mi zaufał. Radzi się mnie.

2013-10-31  |  11:40
Po 20 latach wspólnego życia z Januszem Józefowiczem, Natasza Urbańska odważyła się krytykować męża. Jej partner, znany z despotycznego charakteru, zaczął traktować ją jak wspólniczkę i słuchać jej rad.

 – Janusz słucha moich propozycji i często z nich korzysta. To jest cudowne, że po tylu latach on ma zaufanie do mnie, słucha mnie – powiedziała Natasza Urbańska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda przyznała, że zdobycie takiej pozycji wśród współpracowników Józefowicza się nie zdarza.

– Ludzie boją się mu cokolwiek powiedzieć, bo on i tak lepiej wie. On codziennie musi odpowiedzieć na tysiące pytań, bo każdy się pyta: "a czy to takie światło, czy to tu wysuniemy, a czy to bardziej w prawo, czy ona powinna, co założyć". I on musi znać te odpowiedzi. I on zna te odpowiedzi. I teraz, jak ktoś przychodzi i mówi: "a słuchaj, może by to zrobić inaczej", to go krew zalewa, bo on nie ma czasu na takie rzeczy – przyznaje Urbańska.

Niektórzy uważają wręcz, że Józefowicz jest tyranem i despotą, dlatego przez wiele lat nie słuchał nawet żony. Teraz zaczyna się to jednak zmieniać.

 – Ja się nie boję przyjść i mu powiedzieć – wyznała artystka. – I to jest cudowne uczucie, kiedy Janusz korzysta z moich rad.

Urbańska nie ukrywa, że maż nadal bywa dla niej surowy. Aktorka zapewnia też, że para nigdy nie przenosi spraw prywatnych do pracy, a Józefowicz nigdy jej nie faworyzuje.

– Nadal Janusz mnie karci, jak coś jest źle. Myślę, że dwukrotnie więcej ode mnie wymaga niż od innych artystów. Ale jestem mu ogromnie za to wdzięczna. Bo w ten sposób ja jeszcze więcej się uczę, jeszcze więcej mam pokory do zawodu. Zagryzam czasami zęby, bo po prostu mówię: a się czepia. Ale ma rację. Janusz jest moim reżyserem, jest moim dyrektorem, ja jestem jedną z artystek w zespole. I to jest najlepszy możliwy związek – opowiadała Natasza Urbańska.

Gwiazda gra w multimedialnym spektaklu „Polita”. Artystka otworzyła też swój pierwszy butik z autorskimi projektami ubrań w warszawskim centrum handlowym Plac Unii. W grudniu natomiast na półki sklepowe trafi jej debiutancka płyta.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.