Newsy

Natasza Urbańska: moje życie jest jak bajka

2013-11-21  |  11:20
Mówi:Natasza Urbańska
Funkcja:aktorka
  • MP4

    Natasza Urbańska ostatnio jest bardzo zapracowana. W grudniu na półki sklepowe trafi jej debiutancka płyta, a jej firma Muses Urbanska&Komornicka wciąż się rozwija i staje się coraz bardziej rozpoznawalna na polskim rynku.

    MUSES Urbanska&Komornicka to marka modowa, która powstała z inicjatywy Nataszy Urbańskiej oraz Agnieszki Komornickiej – projektantki, kostiumologa i malarki. Firma otrzymała niedawno nagrodę Luksusowa Marka Roku 2013.

    – Jestem prezesem marki Muses i zatrudniam już siedem osób. Jeszcze parę lat temu nie przyszłoby mi do głowy, że tak poważnie się sprawy potoczą – mówi agencji infromacyjnej Newseria Lifestyle, Natasza Urbańska.

    Swoją obecną sytuację zawodową aktorka opisuje jako zwieńczenie osiemnastoletniej kariery scenicznej, filmowej i muzycznej.

    – To nie było straconych osiemnaście lat. To była ciężka praca, a teraz to wszystko wygląda jak bajka – ocenia Urbańska.

    Obecnie artystka przygotowuje się do promocji swojej debiutanckiej płyty. W październiku premierę miał singiel „Muszę odejść”, Urbańska zagrała również koncert w teatrze Buffo, podczas którego wykonała wszystkie utwory z albumu, który trafi do sprzedaży w grudniu tego roku.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

    Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

    Handel

    Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

    Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.