Mówi: | Natasza Urbańska |
Funkcja: | aktorka |
Natasza Urbańska: moje życie jest jak bajka
Natasza Urbańska ostatnio jest bardzo zapracowana. W grudniu na półki sklepowe trafi jej debiutancka płyta, a jej firma Muses Urbanska&Komornicka wciąż się rozwija i staje się coraz bardziej rozpoznawalna na polskim rynku.
MUSES Urbanska&Komornicka to marka modowa, która powstała z inicjatywy Nataszy Urbańskiej oraz Agnieszki Komornickiej – projektantki, kostiumologa i malarki. Firma otrzymała niedawno nagrodę Luksusowa Marka Roku 2013.
– Jestem prezesem marki Muses i zatrudniam już siedem osób. Jeszcze parę lat temu nie przyszłoby mi do głowy, że tak poważnie się sprawy potoczą – mówi agencji infromacyjnej Newseria Lifestyle, Natasza Urbańska.
Swoją obecną sytuację zawodową aktorka opisuje jako zwieńczenie osiemnastoletniej kariery scenicznej, filmowej i muzycznej.
– To nie było straconych osiemnaście lat. To była ciężka praca, a teraz to wszystko wygląda jak bajka – ocenia Urbańska.
Obecnie artystka przygotowuje się do promocji swojej debiutanckiej płyty. W październiku premierę miał singiel „Muszę odejść”, Urbańska zagrała również koncert w teatrze Buffo, podczas którego wykonała wszystkie utwory z albumu, który trafi do sprzedaży w grudniu tego roku.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.