Newsy

Natasza Urbańska: moje życie jest jak bajka

2013-11-21  |  11:20
Mówi:Natasza Urbańska
Funkcja:aktorka
  • MP4

    Natasza Urbańska ostatnio jest bardzo zapracowana. W grudniu na półki sklepowe trafi jej debiutancka płyta, a jej firma Muses Urbanska&Komornicka wciąż się rozwija i staje się coraz bardziej rozpoznawalna na polskim rynku.

    MUSES Urbanska&Komornicka to marka modowa, która powstała z inicjatywy Nataszy Urbańskiej oraz Agnieszki Komornickiej – projektantki, kostiumologa i malarki. Firma otrzymała niedawno nagrodę Luksusowa Marka Roku 2013.

    – Jestem prezesem marki Muses i zatrudniam już siedem osób. Jeszcze parę lat temu nie przyszłoby mi do głowy, że tak poważnie się sprawy potoczą – mówi agencji infromacyjnej Newseria Lifestyle, Natasza Urbańska.

    Swoją obecną sytuację zawodową aktorka opisuje jako zwieńczenie osiemnastoletniej kariery scenicznej, filmowej i muzycznej.

    – To nie było straconych osiemnaście lat. To była ciężka praca, a teraz to wszystko wygląda jak bajka – ocenia Urbańska.

    Obecnie artystka przygotowuje się do promocji swojej debiutanckiej płyty. W październiku premierę miał singiel „Muszę odejść”, Urbańska zagrała również koncert w teatrze Buffo, podczas którego wykonała wszystkie utwory z albumu, który trafi do sprzedaży w grudniu tego roku.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Gwiazdy

    Handel

    Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

    Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

    Infrastruktura

    Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

    Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.