Newsy

Nowa maszyna odchudzająca na polskim rynku. Do 11 cm w talii mniej po 6 zabiegach.

2013-10-08  |  09:45
Mówi:Dr Maciej Rogala
Funkcja:lekarz medycyny estetycznej
  • MP4
  • Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do walki ze zmorą wielu kobiet i mężczyzn, czyli zbędnymi centymetrami. Vanquish, bo tak nazywa się nowatorskie urządzenie, działa bezinwazyjnie i na dużej powierzchni. – Po 4-6 zabiegach możemy stracić w talii od 4 do 11 cm – mówi dr Maciej Rogala, lekarz medycyny estetycznej.

    Vanquish  to urządzenie o tyle innowacyjne, że w porównaniu do starszych maszyn, działa na większym obszarze i nie wymaga operatora. Dzięki temu w czasie jednego zabiegu można działać zarówno na brzuch jak i boki, co nie było wcześniej możliwe.

    – Do tej pory urządzenia, które były na rynku działały tylko punktowo, więc żeby wykonać dużą powierzchnie potrzeba było po pierwsze dużo czasu, po drugie potrzebna była osoba wykonująca zbieg – tłumaczy dr Rogala w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle. 

    Zabieg maszyną Vanquish trwa 30 minut. W tym czasie urządzenie umieszczone jest tuż nad skórą pacjenta, który podczas jego działania powinien odczuwać delikatne ciepło. 

     – Efektami ubocznymi może być tylko delikatne poparzenie, kiedy pacjent nie słuchając osoby wykonującej będzie myślał, że czym jest cieplej jest lepszy efekt, a to nieprawda przestrzega lekarz.

    Pojedynczy zabieg kosztuje 1,5 tys. złotych. Aby dostrzec efekty należy go wykonać przynajmniej cztery razy w odstępach mniej więcej tygodnia. Można również wykupić pakiet zabiegów w niższej cenie.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

    Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

    Handel

    W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

    Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

    Podróże

    Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

    Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.