Newsy

Nowoczesne akcesoria znacznie ułatwiają spacery z dzieckiem

2014-02-28  |  06:10

Spacer z małym dzieckiem wymaga zapakowania wielu niezbędnych akcesoriów. Producenci odpowiadając na oczekiwania mam, wprowadzają na rynek coraz bardziej funkcjonalne rozwiązania. Dużą popularnością cieszą się torby, które pomieszczą nie tylko dodatkowe ubranka i zabawki, lecz także utrzymają temperaturę mleka w butelce i pozwolą przewinąć dziecko w dowolnym miejscu. 

Torby dla mam są podzielone na sekcje służące do przechowywania poszczególnych gadżetów. Zawierają termoizolacyjne kieszonki na butelki, które utrzymują temperaturę mleka czy zupek nawet do czterech godzin. Kolejnym udogodnieniem jest laminowany, łatwy do czyszczenia przewijak, pozwalający położyć i przewinąć malucha w dowolnym miejscu oraz kieszeń na zużyte chusteczki czy pieluszki. Nie brakuje miejsca na inne akcesoria, np. zabawki oraz rzeczy mamy, takie jak portfel i telefon – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Karolina Urbańska ze sklepu z gadżetami dla dzieci Tublu.pl.

Torba jest przyczepiana do wózka, co stabilizuje i redukuje do minimum ciężar noszonych w niej przedmiotów.

To bardzo ważne, ponieważ zapakowana dziecięcymi rzeczami torba waży kilka kilogramów. W połączeniu z wagą malucha i wózka to naprawdę pokaźny bagaż. Nie ma potrzeby noszenia torby na ramieniu, choć oczywiście zawiera ona wygodne rączki, które sprawdzają się w przypadku przenoszenia dziecka i bagażu z wózka – dodaje ekspertka.

Cena tego typu produktów waha się od 250 do 400 zł. Aby zrekompensować wydatek, torby zostały zaprojektowane tak, aby można je było nosić nie tylko podczas spacerów z dzieckiem.

Torby nie należą do najtańszych. Na szczęście, ich wygląd jest uniwersalny. Wystarczy wyjąć kilka dodatkowych, dostosowanych do potrzeb dziecka, kieszonek. Wtedy torba dla mamy staje zwykłą torbą, którą z powodzeniem można nosić do pracy lub na spotkania ze znajomymi – mówi Karolina Urbańska.

Torby dla mam stanowią nowoczesną alternatywę dla klasycznych toreb oraz dają możliwość zestawienia ich z kilkoma mniejszymi opakowaniami. Ich producenci oferują również wygodne torby dla ojców oraz plecaki dla większych dzieci. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.