Mówi: | Karolina Urbańska |
Firma: | Tublu.pl |
Nowoczesne akcesoria znacznie ułatwiają spacery z dzieckiem
Spacer z małym dzieckiem wymaga zapakowania wielu niezbędnych akcesoriów. Producenci odpowiadając na oczekiwania mam, wprowadzają na rynek coraz bardziej funkcjonalne rozwiązania. Dużą popularnością cieszą się torby, które pomieszczą nie tylko dodatkowe ubranka i zabawki, lecz także utrzymają temperaturę mleka w butelce i pozwolą przewinąć dziecko w dowolnym miejscu.
– Torby dla mam są podzielone na sekcje służące do przechowywania poszczególnych gadżetów. Zawierają termoizolacyjne kieszonki na butelki, które utrzymują temperaturę mleka czy zupek nawet do czterech godzin. Kolejnym udogodnieniem jest laminowany, łatwy do czyszczenia przewijak, pozwalający położyć i przewinąć malucha w dowolnym miejscu oraz kieszeń na zużyte chusteczki czy pieluszki. Nie brakuje miejsca na inne akcesoria, np. zabawki oraz rzeczy mamy, takie jak portfel i telefon – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Karolina Urbańska ze sklepu z gadżetami dla dzieci Tublu.pl.
Torba jest przyczepiana do wózka, co stabilizuje i redukuje do minimum ciężar noszonych w niej przedmiotów.
– To bardzo ważne, ponieważ zapakowana dziecięcymi rzeczami torba waży kilka kilogramów. W połączeniu z wagą malucha i wózka to naprawdę pokaźny bagaż. Nie ma potrzeby noszenia torby na ramieniu, choć oczywiście zawiera ona wygodne rączki, które sprawdzają się w przypadku przenoszenia dziecka i bagażu z wózka – dodaje ekspertka.
Cena tego typu produktów waha się od 250 do 400 zł. Aby zrekompensować wydatek, torby zostały zaprojektowane tak, aby można je było nosić nie tylko podczas spacerów z dzieckiem.
– Torby nie należą do najtańszych. Na szczęście, ich wygląd jest uniwersalny. Wystarczy wyjąć kilka dodatkowych, dostosowanych do potrzeb dziecka, kieszonek. Wtedy torba dla mamy staje zwykłą torbą, którą z powodzeniem można nosić do pracy lub na spotkania ze znajomymi – mówi Karolina Urbańska.
Torby dla mam stanowią nowoczesną alternatywę dla klasycznych toreb oraz dają możliwość zestawienia ich z kilkoma mniejszymi opakowaniami. Ich producenci oferują również wygodne torby dla ojców oraz plecaki dla większych dzieci.
Czytaj także
- 2025-06-25: Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc
- 2025-06-17: Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]
- 2025-06-11: ZUS zatwierdził standardy dofinansowania posiłków dla pracowników. To nowy rozdział w firmowych benefitach
- 2025-05-27: Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami
- 2025-05-23: Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy
- 2025-05-28: UE przywraca ograniczenia handlowe z Ukrainą. Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram
- 2025-06-06: Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać
- 2025-05-28: Więcej mieszkań może powstawać na gruntach Skarbu Państwa. Trwa zagospodarowywanie 800 ha
- 2025-05-15: Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
- 2025-05-07: Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.