Newsy

Odpowiednio dobrana bielizna wyszczuplająca pozwoli ukryć nawet kilka centymetrów

2014-09-25  |  05:50

Bielizna modelująca pozwala zmniejszyć obwód talii nawet o kilka centymetrów. Aby jednak efekt był zadowalający, należy kupić bieliznę o odpowiednim kroju i rozmiarze. W przeciwnym wypadku wygląd sylwetki nie zostanie poprawiony, zaś klientka będzie się czuła nieatrakcyjnie oraz niekomfortowo.

Istnieje wiele rodzajów bielizny modelującej dopasowanych do poszczególnych partii kobiecego ciała: figi, body, legginsy czy rajstopy, a nawet sukienki. Dla kobiet bardziej wymagających zaprojektowano specjalne body mocno wyszczuplające brzuch i plecy oraz podnoszące linię biustu.

 W zależności od tego, co klientka chce wymodelować, dobiera się odpowiedni rodzaj bielizny modelującej. Na przykład sukienka modelująca jest najczęściej wybierana przez panie, które bardzo często noszą sukienki bądź spódnice. Jest bardzo wygodna, nie roluje się ani nie podwija, idealnie modeluje biodra i uda – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Beata Marek, brafitterka marki Dalia.

Bieliznę modelującą powinno się kupować w profesjonalnych sklepach, w których doradcy pomagają wybrać rozmiar bielizny i dopasować ją do typu sylwetki. Odpowiednio dobrana bielizna będzie niewidoczna pod ubraniem, nawet w przypadku grubszych modeli zaprojektowanych z myślą o noszeniu w zimie.

– Na chłodniejsze dni proponowane są grubsze rajstopy, które podnoszą pośladki bądź modelują mocno uda. Figi wyszczuplające z wyższym stanem są popularne wśród pań noszących spódnice ołówkowe z wysokim stanem. Modelują one sylwetkę, wygładzają brzuch i wszystkie niedoskonałości – tłumaczy Beata Marek.

O wyborze rozmiaru bielizny modelującej decyduje to, jakich efektów oczekujemy. Przed kupnem należy zmierzyć obwód wybranej części ciała i dopasować go do rozmiaru. Wbrew powszechnej opinii nie należy kupować mniejszej bielizny, mając nadzieję, że jej działanie będzie skuteczniejsze. Za mały rozmiar oznacza brak komfortu w użytkowaniu oraz nieatrakcyjny wygląd.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.