Mówi: | Agata Zubowicz |
Funkcja: | doradca sprzedaży |
Firma: | sklepy z wyposażeniem wnętrz i innymi dodatkami do domu home&you |
Odpowiednio dobrane dodatki do pokoju dziecka pobudzą je do nauki i rozwiną jego wyobraźnię
Wygodne łóżko, biurko lub stolik i meble, w których pomieszczą się ubrania oraz zabawki – to trzy najważniejsze elementy, które powinny znaleźć się w pokoju dziecka i być dostosowane do jego wieku. Urządzając pokój dziecka, warto także wybrać odpowiednie dodatki, które nie tylko spełnią funkcję estetyczną, lecz także pomogą w nauce i pobudzą wyobraźnię. Najpopularniejsze tego typu dodatki to pościel z literkami, cyferkami, zegary w kształcie zwierząt i tematyczne tapety.
– Wybierając gadżety, skupmy się na tym, żeby były z elementami, które będą interesowały dziecko. Mamy np. różne gadżety, jak miseczki z różnymi postaciami z bajki, poduszki, figurki. Dziecko może też np. zasypiając, uczyć się literek, tworząc własne słówka, zdania. Chodzi o to, żeby dziecko czuło się w swoim pokoju tak jak w bajce, żeby miało edukację, zabawę i żeby się nie nudziło – mówi Agata Zubowicz, doradca sprzedaży ze sklepu z dodatkami dla domu home&you.
Dodatki powinny pasować do urządzanego pokoju. Ich kolor powinien komponować się z kolorem ścian i mebli. Jeśli motywem jest kosmos, warto zainwestować np. w lampkę w kształcie księżyca lub tapetę z układem słonecznym. Jeśli dziecko interesuje się zwierzętami, można poszukać zegara ściennego w kształcie sowy, kocyka w zwierzaki.
– Wybieramy bardziej stonowane kolory, nadajemy niektórym elementom takie wyraziste odcienie, ale skupiamy się na tym, żeby dzieci czuły się dobrze w swoim pokoju. U nas większość rzeczy jest w kształtach właśnie postaci z bajek. Są to albo samochodziki, albo misie, albo księżniczki – mówi Agata Zubowicz.
Czytaj także
- 2025-07-31: Czipowanie pozwala o jedną czwartą zmniejszyć bezdomność psów i kotów. UE chce wprowadzić taki obowiązek
- 2025-07-17: Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji
- 2025-07-22: Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
- 2025-07-24: Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego
- 2025-07-04: Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
- 2025-07-24: Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy
- 2025-07-18: Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta
- 2025-07-08: Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy
- 2025-07-01: Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
- 2025-07-28: Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.