Mówi: | Helen Philips, makijażystka Sephora PRO Beauty Team USA Krzysztof Nadziejewiec, makijażysta Dior Will Malherbe, makijażysta Smashbox Dariusz Kotarski, makijażysta Estée Lauder |
Ostre kolory i odważne połączenia najważniejszym trendem w makijażu w tym sezonie
W sezonie jesień-zima 2014/2015 najważniejsze będzie przełamywanie zasad i odważne połączenia. Styliści stawiają na mocny makijaż, mocno podkreślone usta i oczy oraz jesienne, wyraziste kolory na czele z szarościami.
Odważne łączenie z pozoru nieprzystających do siebie elementów oraz łamanie zasad klasycznego makijażu to główny trend tegorocznej jesieni. Eksperci przekonują jednak, że takie odważne stylizacje mogą być zbyt wyraziste na co dzień. Doskonale sprawdzają się jednak w makijażu wieczorowy.
– Jednym z najważniejszych trendów jesień-zima jest łamanie zasad. Łączenie ostrego, szarego makijażu, jak smoky eye, z mocnym, czerwonym lub wiśniowym odcieniem szminki. Wcześniej trzymano się reguły, by przy makijażu smoky eye nie malować ust lub w przypadku wyrazistego makijażu ust zrezygnować z podkreślania oczu. W tym sezonie łamiemy reguły i łączymy ostry makijaż oczu i ust – podziewał Will Malherbe, makijażysta Smashbox podczas Sephora Trend Report na jesień-zima 2014/2015.
Niezależnie jednak od tego, czy zdecydujemy się podkreślić oko, czy usta, należy pamiętać przede wszystkim o zdrowej i naturalnej cerze. Ze względu na duże różnice temperatur skóra wymaga wówczas szczególnej pielęgnacji.
– Pielęgnacja jest kluczowa, ponieważ daje bazę pod całość, pod cały ten look. Nie zapominajmy też o tym, że w Polsce różnice temperatur w trakcie jesieni są dosyć duże, co sprawia, że na twarzy pojawiają się zaczerwienienia i niedoskonałości – mówi Krzysztof Nadziejewiec, makijażysta Dior w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Osoby, które mają problemy z cerą, powinny w pierwszej kolejności zadbać o zdrowy wygląd skóry. Oprócz codziennej pielęgnacji warto sięgnąć po kosmetyki pomagające ukryć niedoskonałości, w tym dobrze dobrany podkład.
– Mamy kosmetyki, które wyrównują nam strukturę skóry. Mamy bazę. Mamy podkłady, które jednocześnie wyrównują strukturę skóry i rozświetlają ją. Mamy bardzo duża gamę produktów, których możemy używać. Jest tego bardzo dużo na rynku, więc naprawdę mamy w czym wybierać – dodaje Dariusz Kotarski, makijażysta Estee Lauder.
Ważne w całej stylizacji będzie także użycie graphic linera.
– Każda firma ma obecnie w swojej ofercie przepiękne eyelinery w płynie, dzięki którym można uzyskać wygląd jak z wybiegu. Są również dostępne eyelinery w pisaku oraz pędzelku, każdy znajdzie coś dla siebie. Widzimy również zmiany w cieniach do powiek. Jednolite cienie do powiek nie są już tak popularne. Klientki chętniej kupują duże zestawy cieni, na przykład do makijażu smoky eye – podkreśla Helen Philips, makijażystka Sephora PRO Beauty Team USA.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.