Newsy

Polacy o jesieni: tęsknimy za słońcem i upałami

2013-10-11  |  06:00
Brakuje nam słońca i wysokich temperatur. Wielu z nas podchodzi jednak optymistycznie do tej pory roku i uważa, że jest to idealna czas na spotkania z przyjaciółmi.

Jesień jest wspaniała pod warunkiem, że jest słońce. Wtedy jest równie wesoła, co wiosna – mówią mieszkańcy Warszawy.

Wielu twierdzi, że gdy z drzew spadają liście, robi się coraz szybciej ciemno, a natura usycha, to wtedy dopada ich jesienna depresja.

Jesień jest radosna, jest kolorowa, bywa, że pada deszcz, ale wcale nie musimy od razu mieć depresji. Trochę to sobie wmówiliśmy – mówią rozmówcy agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jednak jesienna depresja to nie mit, wiele osób faktycznie nie ma humoru przez pogodę.

Codziennie nie chce mi się wstawać z łóżka i najchętniej jadłabym tabliczki czekolady, tylko żeby uzupełnić magnez – przyznał mieszkaniec Warszawy.

Jesień to dla wielu jednak idealna pora na spotkania ze znajomymi. Częste kontakty z przyjaciółmi polecają także psychologowie.

– Spacer, piwo, dobre jedzenie, pogaduchy do późnej nocy. Jest zimno i trzeba się napić ciepłej herbaty – to dobry pretekst do częstych spotkań - podkreśla.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.