Newsy

Popularnymi prezentami na baby shower są torty pieluszkowe i bukiety z ubranek

2014-07-29  |  06:20
Baby shower to przyjęcie organizowane na cześć przyszłej mamy i dziecka, które wkrótce pojawi się na świecie. Spotkanie w kobiecym gronie i rozmowy z przyjaciółkami, z których część ma już doświadczenia macierzyńskie, mają dodać ciężarnej otuchy. Popularnymi prezentami kupowanymi z tej okazji stały się torty pieluszkowe i bukiety z ubranek.
 
Baby shower to impreza, którą organizują przyjaciółki swojej koleżance, która jest w ciąży. Taka impreza najczęściej ma miejsce w trzecim trymestrze ciąży, kiedy przyszła mama zaczyna kompletować różne części wyprawki. Wówczas jej najbliższe przyjaciółki, z których część jest już mamami, mogą na takim spotkaniu udzielić jej wielu cennych rad – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Pawłowska ze sklepu internetowego BabyMama.pl.

Zwyczaj organizowania tego typu przyjęć wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych, ale powoli staje się coraz bardziej popularny również w Polsce. Baby shower odbywa się tylko w damskim gronie. Chodzi o to, by przyszła mama czuła wsparcie kobiet z najbliższego otoczenia.

Na takiej imprezie są różne gry, zabawy, rytuały, odpowiednie menu. Bardzo ważne są dekoracje. Najczęściej jest tak, że już w trzecim trymestrze ciąży znamy płeć dziecka, więc jeżeli będzie to dziewczynka, dekoracje są w kolorze różowym, a jeżeli chłopiec w kolorze niebieskim – tłumaczy Katarzyna Pawłowska.

Podczas takiego przyjęcia przyszła mama otrzymuje różne prezenty. Najczęściej są to kaftaniki, body, czapeczki, kosmetyki i akcesoria dla niemowląt – wszystko to, co przydaje się w pierwszych tygodniach po narodzinach.

Dobrym pomysłem są torty pieluszkowe, które składają się z pieluszek, a oprócz tych pieluszek w torcie znajdują się różne akcesoria dla maluszka, jak grzechotki czy inne zabawki. Takie torty są dwu- lub trzypiętrowe i oczywiście, jeżeli mama otrzyma taki prezent, rozpakowuje go dopiero, kiedy dziecko pojawi się na świecie. Z kolei bukiet z ubranek wygląda jak prawdziwy bukiet, ale w środku zamiast kwiatków znajdują się skręcone w ruloniki body, różne czapeczki, buciki – wyjaśnia Katarzyna Pawłowska.

Baby shower najlepiej zorganizować poza domem przyszłej mamy, by nie obarczać jej dodatkowymi obowiązkami. Przyjęcia tego typu odbywają się często w restauracji lub u przyjaciółki.
Więcej na temat
Styl życia Dzięki gadżetom dla dzieci mamy mają więcej czasu dla siebie Wszystkie newsy
2014-07-28 | 06:30

Dzięki gadżetom dla dzieci mamy mają więcej czasu dla siebie

Jak wynika z brytyjskich badań Social Issues Research Centre, statystyczna kobieta, która zostaje mamą, ma dla siebie jedynie 26 minut dziennie, maksymalnie zaś trzy godziny
Motoryzacja Fotelik samochodowy trzeba dopasować do wagi i wzrostu dziecka oraz modelu auta
2014-07-25 | 06:10

Fotelik samochodowy trzeba dopasować do wagi i wzrostu dziecka oraz modelu auta

Bezpieczeństwo w czasie jazdy, nieskomplikowany montaż oraz wygoda pasażera to wytyczne, jakimi powinien kierować się rodzic przy zakupie fotelika dla dziecka. Warto więc
Zdrowie Każdy rodzic powinien przejść fachowy kurs pierwszej pomocy dziecku
2014-07-24 | 06:50

Każdy rodzic powinien przejść fachowy kurs pierwszej pomocy dziecku

W przypadku ratowania ludzkiego życia liczą się sekundy, ale najczęściej strach i brak umiejętności udzielania pierwszej pomocy opóźniają reakcje. Kiedy dziecko traci

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.