Newsy

Ewa Mielnicka korzystała z porad trenera personalnego

2015-11-05  |  06:50

Miss Polski 2014 przyznała, że korzystała z warsztatów treningu personalnego prowadzonych przez aktora Adama Adamonisa. Chciała nabrać pewności siebie i naładować się pozytywną energią. Obecnie gwiazda przebywa w Japonii, gdzie startuje w wyborach Miss International Beauty Pageant 2015.

Adam Adamonis dużo mi podpowiada, radzi. On pomaga ludziom w wykrzesaniu siły i energii życiowej. W takich konkursach ważna jest pewność siebie i o to trzeba zadbać. To przygotowanie psychiczne pomoże mi w Japonii zaprezentować nie tylko siebie, lecz także cały nasz kraj – tłumaczy Ewa Mielnicka.

Gwiazda zdradza, że prywatnie jest osobą nieśmiałą. Miewała także trudności z opanowaniem stresu.

Jestem osobą skrytą, więc ta siła wewnętrzna i energia są mi potrzebne, bo wtedy nawet jak nie uda się wygrać, to zapamiętuje się tylko najlepsze chwile i tę piękną przygodę, po którą się tam również jedzie – mówi Miss Polski 2014.

Z Adamem Adamonisem poznała się przez wspólną agentkę. Aktor, który obecnie gra w serialu „Przyjaciółki”, zajmuje się treningami personalnymi od 10 lat. Z jego warsztatów korzystają m.in. kobiety po rozwodach i w depresji.

To wspaniały człowiek. Całe szczęście, że go poznałam – mówi Ewa Mielnicka.

O tytuł Miss International Beauty Pageant 2015 Ewa Mielnicka będzie rywalizować z ponad 90 kobietami z całego świata. Podczas konkursu wystąpi w kreacjach polskich projektantów: Violi Piekut, Łukasza Podwika oraz Macieja Domańskiego. Finał zaplanowany jest na 5 listopada.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.