Newsy

Zamężne Polki coraz częściej szukają romansu w internecie

2014-07-11  |  06:25
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1
    Mówi:Christoph Kraemer
    Funkcja:rzecznik prasowy
    Firma:serwis społecznościowy Ashleymadison.com
  • MP4
  • Polacy coraz chętniej zdradzają swoich małżonków. Ze względów religijnych rozwodzimy się wprawdzie rzadziej niż mieszkańcy innych krajów Europy, ale nie dochowujemy wierności. Jak wynika z danych serwisu Asleymadison.com duży odsetek osób szukających romansu w internecie stanowią zamężne kobiety.

    W krajach katolickich im więcej jest moralnych i społecznych zasad, tym więcej osób pragnie zakazanego owocu. Powracamy do zakazanego jabłka z Biblii. Zauważyliśmy, że w Polsce wskaźnik małżeństw jest większy niż średnia europejska, a wskaźnik rozwodów o 50 procent mniejszy niż w Europie. Jednocześnie mamy badania, które pokazują, że polskie małżeństwa wcale nie są szczęśliwsze i nie mają lepszego życia seksualnego niż reszta Europy – mówi agencji Newseria Lifestyle Christoph Kraemer, rzecznik prasowy serwisu Ashleymadison.com.

    Ashleymadison.com to platforma społecznościowa, która ma ułatwiać osobom w stałym związku nawiązanie romansu. W ciągu pierwszych dwóch tygodni funkcjonowania w Polsce serwis zdobył 10 tysięcy użytkowników. Twórcy portalu liczą na to, że w ciągu roku zdobędą pół miliona użytkowników, a po dwóch latach działalności będzie ich milion. Zdecydowana większość z nich to kobiety w związku małżeńskim.

    Ciekawe, że gdy w innych krajach mamy 25 procent samotnych kobiet na naszych stronach, tak w Polsce zarejestrowane kobiety to w 88 procentach mężatki, więc jest to kolejny dowód na to, że coś jest nie tak z polskimi małżeństwami, czegoś w nich po prostu brakuje  – mówi Christoph Kraemer.

    Najchętniej zdradzają internauci. Według profesora Zbigniewa Lwa-Starowicza prawie połowa mężczyzn intensywnie korzystających z internetu przyznaje się do zdrady małżeńskiej. Przyszłych partnerów poznają na czatach lub portalach randkowych. 

    Utarło się, że to szminka na kołnierzyku symbolizuje kogoś, kto wpadł. W dzisiejszych czasach nazywamy to cyfrową szminką, a są to wiadomości e-mail, SMS-y, wykonane połączenia. Trzeba być bardzo ostrożnym, dlatego doradzamy użytkownikom, by jak najdłużej utrzymywali znajomość wyłącznie za pomocą portalu – mówi Christoph Kraemer.

    Według psychologów motywy zdrady kobiet i mężczyzn różnią się. Kobiety zazwyczaj zdradzają, bo czują się zaniedbywane lub chcą zemścić się na partnerze, mężczyźni natomiast często działają pod wpływem impulsu i pozamałżeński romans traktują jako nic nieznaczący epizod.

    Transmisje online

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”

    Artysta jest niezwykle podekscytowany premierą swojego drugiego albumu, bo jak podkreśla, podaje słuchaczom siebie „na widelcu”, bez żadnych filtrów i zbędnych masek. Serwuje wszystko to, co odczuwa: smutek, radość, niepokój, nadzieję, a przede wszystkim miłość. Wiktor Dyduła zaznacza, że płyta „Tak jak tutaj stoję” dedykowana jest tym, którzy w muzyce cenią szczerość i prawdziwe emocje bez lukru. Krążek zawiera 12 emocjonalnych piosenek, w tym odtworzony 40 mln razy, nominowany do Fryderyków 2025 singiel „Tam słońce, gdzie my”.

    Telekomunikacja

    Wykluczenie cyfrowe szczególnie dotyka generacji silver. T-Mobile wystartował z darmowymi kursami z obsługi smartfona

    44 proc. Polaków w 2023 roku posiadało przynajmniej podstawowe kompetencje cyfrowe przy średniej unijnej na poziomie 56 proc. – wynika z danych Eurostatu. Dla grupy osób powyżej 55. roku życia odsetek ten wynosi kilkanaście procent. T-Mobile – w ramach projektu „Sieć Pokoleń” – burzy cyfrowe bariery oraz pokazuje, jakie możliwości daje technologia. W tym prowadzi cykl warsztatów stacjonarnych oraz udostępnia kurs online z podstaw obsługi smartfona.

    Konsument

    Spada spożycie alkoholu wśród młodzieży. Coraz mniej nastolatków wskazuje na jego łatwą dostępność

    Alkohol jest najbardziej rozpowszechnioną wśród polskiej młodzieży substancją psychoaktywną, choć jego spożycie przez nastolatków znacznie spadło w ciągu trzech ostatnich dekad. Wciąż spory odsetek 15–16-latków uważa, że alkohol jest dla nich łatwo dostępny, ale o ile w przypadku piwa spadek w tym obszarze jest znaczący, o tyle w przypadku wódki delikatny trend spadkowy został w ostatnim badaniu zahamowany. Dostępność zaczyna się jednak nie w sklepie, ale już w domu. Co piąty rodzic jest w tej kwestii na tyle liberalny, że godzi się na spożywanie alkoholu przez dziecko w swojej obecności.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć