Mówi: | Edyta Olszówka |
Funkcja: | aktorka |
"Przepis na życie" skłonił Polki do mówienia o seksie
Edyta Olszówka zżyła się z postacią Poli w "Przepisie na życie". Zdaniem aktorki, grana przez nią postać złamała pewne stereotypy, stała się inspiracją dla wielu kobiet i skłoniła do otwartych rozmów o swoich potrzebach. Wczoraj widzowie obejrzeli ostatni odcinek tego serialu.
Postać Poli z "Przepisu na życie" nie jest typem "szarej myszki". Bohaterka otwarcie mówi o seksie, obala stereotypy o kobietach w Polsce i na pewno nie jest poprawna politycznie. Przełamuje tabu, tak jak kiedyś w USA "Seks w Wielkim Mieście".
– Polski coraz częściej mówią o seksie, o sobie, o swoich potrzebach. Pokazujemy, że nie jest do końca tak, że jak już jest samica alfa, to już musi być bardzo zimna. Jest tak, że ona też ma jakieś emocje – mówi Edyta Olszówka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Pola to serialowa przyjaciółka głównej bohaterki, Anki. Jest specjalistką do spraw HR, podchodzi do pracy profesjonalnie i nigdy nie traci głowy. Ma za sobą dwa nieudane małżeństwa, preferuje związki bez zobowiązań. Zawsze na szpilkach, zawsze w pełnym makijażu, idealna w każdym calu i jest w stanie zawrócić w głowie każdemu.
– Tę rolę napisała Agnieszka Pilaszewska. Myślę, że mam bardzo dużo szczęścia, że tak wspaniała aktorka napisała dla mnie tak piękną rolę – mówi Olszówka.
"Przepis na życie" emitowany był od marca 2011 roku w TVN. Miał 5 sezonów.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.