Mówi: | Elżbieta Romanowska |
Funkcja: | aktorka |
Elżbieta Romanowska: Kolejne projekty artystyczne już czekają w kolejce. Jednak doba ma tylko 24 godziny
Ostatnie miesiące były dla aktorki wyjątkowo pracowite. Elżbieta Romanowska przygotowywała się do roli w spektaklu „Nie książka zdobi człowieka”, wiele godzin spędziła także na planach zdjęciowych popularnych seriali telewizyjnych. Przyznaje, że nowe propozycje artystyczne już na nią czekają. Jednak zanim się na nie zdecyduje, zamierza dać sobie czas na odpoczynek i regenerację.
Aktorka występuje na scenach wielu warszawskich teatrów, można zobaczyć ją również w serialach i na dużym ekranie. Romanowska nie poprzestaje jednak na aktorstwie. Niedawno, razem z Rafałem Maserakiem, poprowadziła „Sylwestrową Moc Przebojów” w Polsacie. Artystka na razie nie zamierza zwalniać tempa. Zdradza, że na horyzoncie widać już nowe projekty.
– Przez ostatnie dwa miesiące zajmowały mnie głównie próby do spektaklu „Nie książka zdobi człowieka” oraz występy w pozostałych przedstawieniach teatralnych. Oprócz tego mieliśmy zdjęcia do trzech seriali, w których gram. Niedługo będziemy kręcić kolejny sezon „W rytmie serca”. Do tego doszło jeszcze prowadzenie sylwestra, więc bardzo dużo się działo. Jednak doba ma tylko 24 godziny. Zanim zacznę kolejne projekty, które już czekają w kolejce, domknę obecne – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Elżbieta Romanowska.
Aktorka pracowała ostatnio tak intensywnie, że właściwie nie miała czasu na odpoczynek. Jednak już w lutym zamierza wybrać się na kilka dni do Włoch i naładować akumulatory. Kilkudniowa przerwa pozwoli jej odetchnąć i nabrać chęci do działania. Gdy wróci, czeka ją bowiem mnóstwo zawodowych wyzwań.
– Staram się co jakiś czas wyjeżdżać chociaż na dwa–trzy dni, aby zregenerować siły. Ostatnio to się niestety nie udawało, bo pracowałam codziennie. Jednak już w lutym planuję wyjazd na cztery dni do Rzymu. Mam nadzieję, że nic mi nie pokrzyżuje tych planów – dodaje Elżbieta Romanowska.
Czytaj także
- 2024-11-05: Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-18: Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
- 2024-10-28: Beata Tadla: Nowe studio „Pytania na śniadanie” jest bardzo uniwersalne. Wszystko mi w nim pasuje i nie ma kakofonii kolorystycznej
- 2024-10-22: Robert El Gendy: Zauważam inne programy śniadaniowe i dobrze, że one są. Konkurencja nakręca nas do walki o widzów
- 2024-11-12: Tomasz Tylicki: W programach na żywo jak „Pytanie na śniadanie” niezbędna jest swoboda. Jeżeli scenariusz za dużo by nam narzucał, to byłoby sztywno
- 2024-11-06: Robert Stockinger: Wziąłem na siebie odpowiedzialność podnoszenia jakości Telewizji Polskiej i przywracania jej blasku
- 2024-10-18: Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-08: Magda Bereda: Chcę się totalnie poświęcić muzyce. Właśnie Piotr Rubik w Miami, a ja w Warszawie tworzymy wspólną płytę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.