Newsy

Laura Breszka: Pojawienie się dziecka to spełnienie marzeń, ale też szok. Szczególnie dla kobiet wcześniej aktywnych zawodowo i towarzysko

2021-04-09  |  06:16

Aktorka zauważa, że codzienne życie młodych mam znacznie różni się od wystylizowanych fotek z mediów społecznościowych, ale za to zawiera całą paletę pięknych uczuć, nietuzinkowych doświadczeń i zaskakujących zwrotów akcji. Choć dzieci szybko i bezwzględnie weryfikują wyobrażenia o rodzicielstwie, to jednak dają solidną lekcję pokory. Zmagania współczesnych rodziców z rzeczywistością pokaże nowy serial komediowy „Mamy to", w którym aktorka gra jedną z głównych ról. Jej bohaterka ma dwie córeczki i doświadczenie, które pozwala jej łatwiej pokonywać trudności wychowawcze.

Laura Breszka przyznaje, że w temacie rodzicielstwa nie ma uniwersalnych rad i złotych środków, które sprawdzą się u każdego. Sama jest matką i wie, że wielu problemów i sytuacji nie da się przewidzieć. Na początku sporym wyzwaniem jest zmiana stylu życia.

– Każdy ma swoją wizję rodzicielstwa, każdy się cieszy na to dziecko, a potem, jak to dziecko się pojawia, to jest to i spełnienie marzeń, ale bardzo często również szok, szczególnie dla kobiet, które wcześniej były bardzo aktywne zawodowo, towarzysko. Zmienia im się cały wszechświat – mówi agencji Newseria Lifestyle Laura Breszka.

Wszystkich zainteresowanych tematyką parentingową aktorka zachęca do oglądania serialu „Mamy to”, który będzie można oglądać na platformie player.pl. Produkcja będzie poruszać ważne tematy związane z macierzyństwem, takie jak: samoakceptacja kobiet w ciąży i po porodzie czy też bliskość w małżeństwie po pojawieniu się na świecie wyczekanej pociechy. Głównymi bohaterami będą dwa małżeństwa: świeżo upieczeni rodzice Ada i Szymon oraz Ewa i Szymon, którym urodziło się już drugie dziecko.

– Gram Ewę, która jest mamą dwójki dzieci, rocznej Poli i czteroletniej Klary. Jako że jest już taką podwójną mamą, to nabrała pewnego doświadczenia i troszeczkę wyluzowała. Poznajemy ją na etapie, kiedy jest już mamą z dystansem, która ma patenty na różne sytuacje, wie, co jest zabawne i fajne – mówi Laura Breszka.

Serialowa Ewa jest żywiołowa, wyluzowana, a w macierzyństwie kieruje się intuicją. Wyznaje zasadę: szczęśliwa mama – szczęśliwe dziecko. Wie też, że dużo problemów można pokonać dystansem i uśmiechem.

– Przy małych dzieciach dużo jest zabawnych sytuacji albo jest dużo sytuacji, które może dopiero po czasie okazują się zabawne. Kiedy się dzieją, nie jest nam do śmiechu i w sumie w serialu poruszamy dużo takich tematów, które może jak się dzieją, nie są śmieszne, ale właśnie z perspektywy mają komediowy wymiar. I my próbujemy właśnie te ciężkie uroki życia rodziców pokazać w komediowy sposób – mówi aktorka.

Laura Breszka zapowiada, że w „Mamy to” nie zobaczymy wykreowanych, perfekcyjnych i zawsze wzorowo przygotowanych mam i ojców. Choć doceniają oni smak rodzicielstwa, to pragną zachować w tym umiar i pozwalają sobie na bycie nieidealnym.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.