Newsy

Michał Czernecki: Czuję się dobrze w swoim wieku. Nie cofnąłbym się ani o rok

2023-11-17  |  06:16

Aktor w tym roku skończył 45 lat i jak przystało na tę okazję, dzień urodzin spędził w bardzo przyjemny sposób. Jak podkreśla, 4 kwietnia to dla niego szczególna data w kalendarzu, dlatego zawsze stara się odpowiednio ją celebrować. Michał Czernecki zdradza też, że solidny bilans swojego życia zrobił w momencie, kiedy przekraczał magiczną czterdziestkę”. Niewątpliwie był to dla niego przełomowy czas.

 – Czterdzieste piąte urodziny nie były dla mnie wyjątkowo przełomowe, myślę, że ważniejsze były chyba czterdzieste. Jak się przekracza próg 40 lat, jednak zaczynamy zadawać sobie inne pytania niż przed czterdziestką i udzielamy na nie trochę innych odpowiedzi. Dobrze się czuję w swoim wieku i nie cofnąłbym się ani o rok – mówi agencji Newseria Lifestyle Michał Czernecki.

Aktor nie ukrywa, że dzień urodzin ma dla niego szczególne znaczenie. Czyniąc go wyjątkowym, wyraża więc wdzięczność za swoje życie, docenia to, co ma, i snuje plany na kolejne 12 miesięcy.

– Świętuję swoje urodziny, bo to jest moment, który przypomina nam o wdzięczności za to, że tu w ogóle jesteśmy. Bardzo lubię ten dzień, zawsze mam wtedy wolne od pracy i świętuję na swój sposób. Nie zdradzę w jaki – dodaje.

Od 10 listopada Michała Czerneckiego będzie można oglądać w komedii zatytułowanej „Cały ten seks” w serwisie Amazon Prime Video. Na ekranie będzie mu partnerować Katarzyna Warnke. Zagrają małżeństwo borykające się z kryzysem.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.