Newsy

Ewa Chodakowska nagra z mężem wideo z ćwiczeniami dla par

2013-12-09  |  09:20

Ewy Chodakowskiej w tym roku wiele osiągnęła i zapewnia, że czuje z tego powodu ogromną satysfakcję. Trenerka fitness nie zamierza jednak spocząć na laurach. W przyszłym roku planuje wydać kolejną książkę oraz nagrać płytę, której jeszcze na polskim rynku nie było. Chodakowska wraz z mężem nagra wideo, na którym będą prowadzić fitness dla par.

W kolejnym roku Chodakowska początkowo chciała zwolnić tempo i zająć się rodziną, jednak ma tyle pomysłów, że zamierza poświęcić się ich realizacji. Przed trenerką sportowe tournée po największych miastach Polski, otwarcie klubu fitness, wydanie książki oraz kolejnego wideo.

Przed nami kolejna publikacja  płyta z treningiem dla par. Planujemy z moim mężem nagrać coś, czego jeszcze na polskim rynku nie było, a co na pewno sprawdzi się, bo my sami lubimy przeżywać tę aktywność fizyczną wspólnie i wymieniać się fajnym nastrojem i fajną energią. Endorfiny buzują, budzi się taka fajna relacja między kobietą a mężczyzną wtedy, kiedy razem ćwiczą – opowiada trenerka agencji Newseria Lifestyle.

Jak zapewnia Ewa Chodakowska, udało jej się zrealizować wszystkie plany na 2013 rok.

Osiągnęłam wszystkie zamierzone cele. Zamierzałam na swoim przykładzie pokazać, że aktywność fizyczna na co dzień to coś, co powinno się pojawiać naturalnie, z przyjemnością, ze świadomością – podkreśla Ewa Chodakowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.