Mówi: | Jagna Marczułajtis-Walczak |
Funkcja: | snowboardzistka |
Posłanka Jagna Marczułajtis uczy jazdy na snowboardzie
Jagna Marczułajtis-Walczak, polska snowboardzistka i posłanka na Sejm VII kadencji, prowadzi w Witowie szkołę narciarską. Co ciekawe także sama prowadzi zajęcia z kursantami, choć przyznaje, że czasem ciężko pogodzić jej wszystkie obowiązki.
Marczułajtis-Walczak od 2006 roku prowadzi szkołę narciarską w Witowie (gmina Kościelisko). Posłanka i wielokrotna mistrzyni jazdy na snowboardzie zaprasza wszystkich na zajęcia, które sama prowadzi.
– Jest to szkoła pod moim patronatem i zapraszamy tam rodziny z dziećmi. Jest fantastyczna atmosfera i zawsze dobre warunki narciarskie – zapewnia Jagna Marczułajtis-Walczak w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Wiele osób wybiera "Szkołę Jagny Marczułajtis" przez wzgląd na możliwość treningów z samą założycielką.
– Zdarza się, że przyjeżdżają osoby i chcą ćwiczyć tylko ze mną i zawsze taka szansa istnieje oczywiście. Należy się wcześniej umówić, zapowiedzieć, bo tak z biegu to czasami trudno mnie spotkać. Ale prowadzę również szkolenia, jak ktoś bardzo chce, to damy radę – zaprasza do wspólnej jazdy posłanka.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.