Newsy

Trener światowych gwiazd Witold Szmańda pisze książkę. Przedstawi w niej założenia swojej filozofii DDFS

2015-01-27  |  06:45
Mówi:Witold Szmańda
Funkcja:trener fitness, specjalista żywienia
  • MP4
  • Debiutancka książka trenera gwiazd Witolda Szmańdy ukaże się wiosną przyszłego roku. Będzie można w niej znaleźć nie tylko przepisy i porady dotyczące zdrowego odżywiania, lecz także przykładowe ćwiczenia.

    – Książka ukaże się na przełomie marca i kwietnia, a wraz z nią aplikacja. Razem stworzą gotowy, pełny produkt, który mówi o mojej filozofii DDFS, na którą składa się detoks, dieta, fitness, SPA. Jest to takie kompleksowe podejście do naszego ciała – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Witold Szmańda, trener fitness, specjalista od żywienia.

    Witold Szmańda to jeden z najsłynniejszych i najlepszych trenerów fitness na świecie. Pracował m.in. nad sylwetkami Heidi Klum, Keanu Reeves, Alicji Bachledy-Curuś i Izy Miko. W Polsce prowadzi tygodniowe turnusy odchudzające Young & Fit dla tych, którzy chcą zrzucić zbędne kilogramy i lepiej poczuć się w swoim ciele.

    – Mam ludzi pod swoją kontrolą, robię z nimi detoks, używam moich herbat ziołowych, przygotowuję zdrową dietę. Trenujemy dwa razy dziennie do czterech godzin, ale jest to trening tak zróżnicowany, że każdy daje radę. Każdy może się też na miejscu zrelaksować, skorzystać z masaży, ze SPA, po prostu czuć się super – tłumaczy Witold Szmańda.

    Szmańda przez 10 lat mieszkał w Los Angeles. Zdobyte tam doświadczenia – zarówno w związane z fitnessem, zdrowym stylem życia, jak i kulinariami – teraz przenosi na polski grunt.

    – Myślę, że Polska jest bardzo chłonna. Ludzie zmieniają się, gotują zdrowiej, dają więcej przypraw, chcą być zdrowsi, trenują. To bardzo pozytywny trend i bardzo mi się podoba. Wiem, że tutaj znajdę wielu odbiorców. Te zmiany są dla mnie inspiracją i stawiają przede mną nowe wyzwania – dodaje Witold Szmańda.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

    Konsument

    Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

    Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

    Żywienie

    Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

    Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.