Mówi: | Witold Szmańda |
Funkcja: | trener fitness, specjalista żywienia |
Trener światowych gwiazd Witold Szmańda pisze książkę. Przedstawi w niej założenia swojej filozofii DDFS
Debiutancka książka trenera gwiazd Witolda Szmańdy ukaże się wiosną przyszłego roku. Będzie można w niej znaleźć nie tylko przepisy i porady dotyczące zdrowego odżywiania, lecz także przykładowe ćwiczenia.
– Książka ukaże się na przełomie marca i kwietnia, a wraz z nią aplikacja. Razem stworzą gotowy, pełny produkt, który mówi o mojej filozofii DDFS, na którą składa się detoks, dieta, fitness, SPA. Jest to takie kompleksowe podejście do naszego ciała – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Witold Szmańda, trener fitness, specjalista od żywienia.
Witold Szmańda to jeden z najsłynniejszych i najlepszych trenerów fitness na świecie. Pracował m.in. nad sylwetkami Heidi Klum, Keanu Reeves, Alicji Bachledy-Curuś i Izy Miko. W Polsce prowadzi tygodniowe turnusy odchudzające Young & Fit dla tych, którzy chcą zrzucić zbędne kilogramy i lepiej poczuć się w swoim ciele.
– Mam ludzi pod swoją kontrolą, robię z nimi detoks, używam moich herbat ziołowych, przygotowuję zdrową dietę. Trenujemy dwa razy dziennie do czterech godzin, ale jest to trening tak zróżnicowany, że każdy daje radę. Każdy może się też na miejscu zrelaksować, skorzystać z masaży, ze SPA, po prostu czuć się super – tłumaczy Witold Szmańda.
Szmańda przez 10 lat mieszkał w Los Angeles. Zdobyte tam doświadczenia – zarówno w związane z fitnessem, zdrowym stylem życia, jak i kulinariami – teraz przenosi na polski grunt.
– Myślę, że Polska jest bardzo chłonna. Ludzie zmieniają się, gotują zdrowiej, dają więcej przypraw, chcą być zdrowsi, trenują. To bardzo pozytywny trend i bardzo mi się podoba. Wiem, że tutaj znajdę wielu odbiorców. Te zmiany są dla mnie inspiracją i stawiają przede mną nowe wyzwania – dodaje Witold Szmańda.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.