Mówi: | Paulina Krasucka |
Firma: | WygodnyRower.pl |
Wiklinowy koszyk w modnym kolorze i oryginalny dzwonek to niezbędne elementy damskiego roweru
Niemal każdy producent rowerów ma w swojej ofercie modele przeznaczone wyłącznie dla kobiet. Charakteryzują się one przystosowaniem do kobiecej anatomii oraz ciekawym designem. Tradycyjne, jaskrawe kolory nie sprawdzają się w jednośladach dla kobiet, panie preferują bowiem barwy odwołujące się do sezonowych trendów w modzie. Zwłaszcza, że nie trzeba kupować nowego roweru, aby dostosować jego kolor do obowiązującej mody.
– Jeśli chodzi o rower miejski, musi to być klasyczna damka na dużych oponach, najlepiej, żeby nie były one czarne, tylko na przykład brązowe lub beżowe. Kolejną rzeczą, która jest ważna przy wyborze roweru, jest kolor. Istnieje możliwość pomalowania ramy. Są lakiernie, które się tym zajmują – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paulina Krasucka ze sklepu WygodnyRower.pl.
Kobiety lubią ponadto dodatki, które sprawiają, że ich rowery wyróżniają się spośród innych jednośladów. Hitem ubiegłego sezonu były wiklinowe kosze często z kolorową wyściółką. W sezonie wiosna/lato 2014 producenci rowerowych gadżetów proponują ponadto pokrowce na siodełka i uchwyty kierownicy, które kolorystycznie pasują do koszyka.
– Największą popularność ma zdecydowanie kratka i pepitka. Szkocka krata typowa, ewentualnie kolorowa. Kobiety również decydują się na charakterystyczne, mocne kolory, z mocnymi florystycznymi wzorami. Oczywiście, jednolite również wchodzą w grę, także tutaj jest bardzo duży wybór – podkreśla Paulina Krasucka.
Osłona tylnego koła roweru to połączenie użyteczności z designem. Z jednej strony chroni ona rowerzystkę i jej bagaż przed błotem lub wodą, z drugiej – może być niebanalną ozdobą roweru. Wystarczy pomalować ją na ciekawy kolor bądź udekorować oryginalnym wzorem. Ten sam kolor lub motyw może zdobić także blokadę roweru.
– Bardzo fajnym dodatkiem, dzięki któremu możemy spersonalizować rower, jest również dzwonek. W tym momencie mamy ich około 280 różnych rodzajów. Jest w czym wybierać. Również dodatki małe, typu uchwyty na kubek, przykręcane bezpośrednio do kierownicy nadają charakter naszym jednośladom – wymienia Paulina Krasucka.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.