Mówi: | Paulina Krasucka |
Firma: | WygodnyRower.pl |
Wiklinowy koszyk w modnym kolorze i oryginalny dzwonek to niezbędne elementy damskiego roweru
Niemal każdy producent rowerów ma w swojej ofercie modele przeznaczone wyłącznie dla kobiet. Charakteryzują się one przystosowaniem do kobiecej anatomii oraz ciekawym designem. Tradycyjne, jaskrawe kolory nie sprawdzają się w jednośladach dla kobiet, panie preferują bowiem barwy odwołujące się do sezonowych trendów w modzie. Zwłaszcza, że nie trzeba kupować nowego roweru, aby dostosować jego kolor do obowiązującej mody.
– Jeśli chodzi o rower miejski, musi to być klasyczna damka na dużych oponach, najlepiej, żeby nie były one czarne, tylko na przykład brązowe lub beżowe. Kolejną rzeczą, która jest ważna przy wyborze roweru, jest kolor. Istnieje możliwość pomalowania ramy. Są lakiernie, które się tym zajmują – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paulina Krasucka ze sklepu WygodnyRower.pl.
Kobiety lubią ponadto dodatki, które sprawiają, że ich rowery wyróżniają się spośród innych jednośladów. Hitem ubiegłego sezonu były wiklinowe kosze często z kolorową wyściółką. W sezonie wiosna/lato 2014 producenci rowerowych gadżetów proponują ponadto pokrowce na siodełka i uchwyty kierownicy, które kolorystycznie pasują do koszyka.
– Największą popularność ma zdecydowanie kratka i pepitka. Szkocka krata typowa, ewentualnie kolorowa. Kobiety również decydują się na charakterystyczne, mocne kolory, z mocnymi florystycznymi wzorami. Oczywiście, jednolite również wchodzą w grę, także tutaj jest bardzo duży wybór – podkreśla Paulina Krasucka.
Osłona tylnego koła roweru to połączenie użyteczności z designem. Z jednej strony chroni ona rowerzystkę i jej bagaż przed błotem lub wodą, z drugiej – może być niebanalną ozdobą roweru. Wystarczy pomalować ją na ciekawy kolor bądź udekorować oryginalnym wzorem. Ten sam kolor lub motyw może zdobić także blokadę roweru.
– Bardzo fajnym dodatkiem, dzięki któremu możemy spersonalizować rower, jest również dzwonek. W tym momencie mamy ich około 280 różnych rodzajów. Jest w czym wybierać. Również dodatki małe, typu uchwyty na kubek, przykręcane bezpośrednio do kierownicy nadają charakter naszym jednośladom – wymienia Paulina Krasucka.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.