Newsy

Strobing i look w stylu Twiggy to hity makijażu na wiosnę 2016

2016-03-31  |  06:40
Mówi:Karina Zienkiewicz-Janiak
Funkcja:product manager
Firma:Delia Cosmetics
  • MP4
  • Wiosną tego roku w makijażu króluje minimalizm. Wraca moda na makijaż typu make up no make up oraz oko w stylu Twiggy. Dominujące kolory to neutralne brzoskwinie, beże i odcienie kwiatu róży. Cera powinna być promienna i świeża  taki efekt zapewni nowa metoda modelowania, czyli strobing.

    Romantyczna i naturalna  taka powinna być kobieta wiosną 2016 roku. Look ten można osiągnąć dzięki znów modnemu makijażowi typu make up no make up jego podstawą jest promienna cera, delikatnie podkreślone usta i cienie do powiek w neutralnych kolorach. Panie, które cenią naturalność, ale nie wyobrażają sobie makijażu bez mocnych ust, mogą zdecydować się na czerwoną lub amarantową szminkę. Efekt świetlistej cery zapewni natomiast strobing  nowa technika modelowania twarzy, która zastąpiła konturowanie.

    – Strobing był już hitem w poprzednim sezonie. Pod tym pojęciem kryje się rozświetlenie wypukłych części w twarzy, tylko że tym razem na wiosna i lato 2016 dodatkowo będzie modne rozświetlenie powieki, czyli wypukłej części, tej ruchomej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Karina Zienkiewicz-Janiak, product manager Delia Cosmetics. 

    Bardzo modny będzie look hippy doll, inspirowany stylem modelki Twiggy, jednej z ikon mody lat 70. Jego podstawą są mocno wytuszowane rzęsy, zarówno górne, jak i dolne, oraz kreska w załamaniu powieki. Oczy pozostają centralnym punktem makijażu, a usta powinny być tylko delikatnie zaakcentowane. W zakresie kolorystyki dominować będą takie barwy, jak brzoskwinia, beże, brązy oraz róże.

    – Modny będzie również makijaż ust w stylu lat 90. i tutaj królują odcienie czekoladowego brązu, beżu i naturalnego koloru skóry. Na powiekach także może się pojawić odcień turkusu. Jest to ciepły odcień, zwykle wpadający w kolor lazurowego morza – mówi Karina Zienkiewicz-Janiak.

    Na paznokciach modne kobiety nosić powinny natomiast odcienie różu, czerwieni i fioletu. Hitem wiosennego manicure'u będzie też kolor kwarcowego różu, czyli jasnego, zimnego różu wpadającego w błękit. Bardzo modny będzie ponadto efekt holograficzny na paznokciach.

    – Na czasie będą wciąż rozświetlacze na paznokciach. Wcześniej był to motyw syrenki, teraz jest to motyw odbicia lustrzanego, czyli takiego połamanego lustra – mówi Karina Zienkiewicz-Janiak.

    Kształt paznokcia powinien być jak najbardziej naturalny. Najmodniejszy będzie klasyczny migdał.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

    Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

    Media i PR

    Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

    Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

    Moda

    Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

    Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.