Mówi: | Piotr Błaszczyk |
Funkcja: | fitness marketing manager |
Firma: | Reebok Polska, Adidas Group |
Coraz więcej Polaków wybiera grupowe treningi na świeżym powietrzu. To szansa na nawiązanie nowych znajomości
– Trening w grupie jest po to, aby poznawać nowych ludzi, nie zamykać się, żeby być otwartym i robić coś razem. Poza tym, jeśli trenujesz, twoje ciało staje się sprawniejsze. Jesteś w stanie radzić sobie ze wszystkimi wyzwaniami, jakie na ciebie czekają w życiu – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Piotr Błaszczyk, fitness marketing manager Reebok Polska.
Dzięki treningom na świeżym powietrzu nie tylko ciało jest sprawniejsze, lecz także umysł. Ruch wpływa pozytywnie na kondycję psychiczną każdego człowieka. Organizatorzy grupowych treningów dbają również o to, by miejsce wspólnego treningu było wyjątkowe. W przypadku nadchodzącego Reebok Women's Fitness Camp będą to błonia Stadionu Narodowego.
– Błonia Stadionu Narodowego to świetne miejsce na organizację takiego wydarzenia. Taka lokalizacja przyciąga uczestników. Dodatkowo to, co ściąga fanów sportu, to atrakcyjni prowadzący. Chcemy, by treningi poprowadzili prezenterzy zagraniczni – tłumaczy Błaszczyk.
Wśród prowadzących treningi pojawią się Les Mills i trenerzy Reebok University. Impreza skierowana jest głównie do kobiet. Podczas wydarzenia odbędą się treningi siłowe, ćwiczenia inspirowane sztukami walki, a także ćwiczenia taneczne.
Czytaj także
- 2025-05-07: Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci
- 2025-03-07: Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa
- 2025-03-12: Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską
- 2025-02-13: Opieka środowiskowa to najpilniejsza potrzeba polskiej psychiatrii. Reforma zachodzi zbyt wolno
- 2024-12-11: Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
- 2025-01-10: W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania
- 2025-01-27: Krystian Ochman: Gram na trąbce i na fortepianie. Nie mogę jednak ćwiczyć w domu, bo sąsiedzi interweniują
- 2024-10-31: Rosnące ceny energii i usług podbijają inflację. W pierwszej połowie przyszłego roku będzie się utrzymywać około 5-proc. wzrost cen
- 2024-10-24: Polacy świadomi wpływu ćwiczeń fizycznych na zdrowie. Branża fitness notuje zwiększony ruch
- 2024-10-07: Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.