Newsy

Kamizelka odblaskowa może być modna

2013-11-26  |  08:00
Mówi:Klara Kowtun
Funkcja:projektantka i współwłaścicielka marki RISK made in warsaw
  • MP4
  • Noszenie odblasków na drodze może uratować życie. Dlatego do noszenia kamizelki odblaskowej wspólnie z Autostradą Wielkopolską namawiają projektantki z RISK Made in Warsaw. Pokazują, że nawet w kamizelce można wyglądać dobrze i modnie.

    – Chciałyśmy pokazać, że taka kamizelka, która kojarzy się z czymś bardzo brzydkim i okropnym może być nie tylko ratująca życie, ale też bardzo stylowa. Wystarczy ją zwęzić w talii – mówi Klara Kowtun, projektantka i współwłaścicielka marki RISK Made in Warsaw w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Projektantki zdają sobie sprawę, że do wielu wypadków dochodzi na drodze dlatego, że kierowca nie zauważa pieszego. Bycie widocznym na jezdni, szczególnie w okresie jesienno-zimowym, kiedy wcześnie się ściemnia, powinno być dla wszystkich priorytetem.

    – To jeden z niewielu razy, kiedy jako marka RISK uważamy, że w tym wypadku nie należy podejmować ryzyka. Kiedy poruszasz się gdziekolwiek w nieoświetlonym miejscu warto nosić kamizelki, które powodują, że cię widać. Wtedy jesteś dużo bardziej bezpieczna niż gdy jesteś ubrana w czarną kurtkę – mówi Klara Kowtun.

    Neonowe, rzucające się w oczy kolory są obecne w letnich trendach od kilku sezonów. Tej jesieni barwy te znikają z wybiegów mody i zastępowane są kolorami bardziej stonowanymi.

    – Ja osobiście uwielbiam odblaskowy żółty kolor. Myślałyśmy o tym, żeby wypuścić całą kolekcję z odblaskowymi elementami – ujawnia Klara Kowtun z RISK Made in Warsaw.

    Czekając na odblaski od projektantów, w kamizelki można się zaopatrzyć w wielu sklepach internetowych. Można też spróbować wyróżnić się w ciemności jaśniejszym strojem. W tym sezonie jednym z większych trendów są kurtki i płaszcze w śnieżnej bieli i gorącej czerwieni, więc nawet największe fanki dobrego stylu mogą nosić się modnie i przede wszystkim bezpiecznie.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.