Newsy

Karolina Malinowska: Kobieta w dzisiejszych czasach musi być cyborgiem

2013-10-14  |  11:30

Idealna matka, atrakcyjna kobieta, perfekcyjna pani domu, a do tego kobieta sukcesu  oczekiwania wobec Polek rosną i wiele z ich popada w kompleksy. – W dzisiejszych czasach lansowany jest obraz kobiety-cyborga – ocenia Karolina Malinowska, modelka, prywatnie mama trzech chłopców. Eksperci ostrzegają, że może to powodować problemy nie tylko w życiu zawodowym, ale także rodzinnym.

 – Zawsze wygląda perfekcyjnie, ma perfekcyjne dzieci, w każdej chwili może zdać test białej rękawiczki. Do tego wszystkiego ma super pracę, jest inteligentna, zawsze wypoczęta i generalnie cyborg – tak według Karoliny Malinowskiej wygląda życie współczesnej kobiety.

Modelka od razu dodaje, że jest to fałszywy obraz, bo kobiety w natłoku codziennych zadań zazwyczaj zapominają o sobie samych i nie mają czasu o siebie zadbać.  

 – Ten, kto wynalazł make-up powinien dostać Pokojową Nagrodę Nobla – stwierdza modelka. 

Mama trzech chłopców, z których najmłodszego urodziła niecałe dwa miesiące temu, zachwyca zgrabną sylwetką. Jak przyznaje Malinowska, najlepszym sposobem na zrzucenie kilogramów po ciąży jest po prostu oddanie się wychowaniu dzieci. 

Cały czas podnosisz dziecko, biegasz z góry na dół, masz jeszcze dwójkę starszych, które trzeba wyprawić do przedszkola, pójść na hulajnogę, pójść na spacer, wybiegać psa i oto powrót do formy – mówi modelka. 

Jednak Karolina Malinowska nie narzeka z powodu zbyt wielu domowych obowiązków. Cieszy się, że nieregularny tryb pracy pozwala jej poświęcać więcej czasu dzieciom.

 – To jest radocha być z dzieciakami, nie ma co ukrywać. Ja lubię być panią domu – dodaje Malinowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.