Mówi: | Kate Rozz |
Funkcja: | aktorka |
Kate Rozz wystawi w Paryżu sztukę teatralną na podstawie książki Paulo Coelho – „Weronika postanawia umrzeć”
Najbliższe miesiące dla Kate Rozz będą niezwykle pracowite. Była żona Piotra Adamczyka już w przyszłym roku we Francji zaprezentuje swoją pierwszą sztukę teatralną. Ponadto aktora mocno zaangażowała się w tworzenie polskiego oddziału fundacji Nutrition.
– Obecnie jestem na początku procesu tworzenia własnej sztuki teatralnej. Mam nadzieję, że w okolicach kwietnia 2014 roku moje przedstawienie zadebiutuje na deskach jednego z teatrów w Paryżu. Sztuka będzie napisana na podstawie Paulo Coelho – „Weronika postanawia umrzeć” – opowiada Rozz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Oprócz aktywności związanej z teatrem Kate Rozz pragnie mocno zaangażować się w działalność społeczną i charytatywną. Gwiazda będzie angażować się w tworzenie fundacji Nutrition, zajmującej się propagowaniem zdrowego żywienia.
– Od prawie dwóch lat istnieje projekt, o którym do tej pory nie mówiłam, aby nie zapeszyć. Jest to fundacja Nutrition, wcześniej powstała ona m.in. w Stanach Zjednoczonych oraz w Brazylii. Wkrótce efekty jej pracy będą także widoczne w Polsce – dodaje Rozz.
Fundacja zajmie się walką z głodem wśród dzieci.
– Nutrition w wolnym tłumaczeniu oznacza odżywianie, czyli jedną z ważniejszych czynności człowieka. Jest to tematyka niezwykle istotna, a często przez nas samych bagatelizowana. Problem nieodpowiedniej diety lub niedożywienia najczęściej spotyka dzieci krajów Trzeciego Świata. Zdarza się jednak, że także dzieci, które mieszkają nieopodal nas nie są odpowiednio karmione. Mowa tutaj o biedniejszych rodzinach oraz domach dziecka. Moja fundacja będzie walczyć właśnie z głodem wśród najmłodszych – stwierdza.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.