Newsy

Martyna Wojciechowska: nie ma nic piękniejszego w kobiecie niż siła i pewność siebie. One emanują w postaci piękna zewnętrznego

2018-03-05  |  06:23
Mówi:Martyna Wojciechowska, ambasadorka marki Pantene

Agata Przybyła, kierownik marki Pantene

  • MP4
  • Siła kobiet tkwi w nas samych uważa dziennikarka. Jej zdaniem determinacja do działania, motywacja do realizowania pasji oraz pewność siebie tworzą kobietę silną i prawdziwie piękną. Gwiazda TVN podkreśla, że jej sposób postrzegania kobiecości podziela marka Pantene, której została ambasadorką.

    Martyna Wojciechowska od początku kariery zawodowej konsekwentnie zaprzecza stereotypom mówiącym o kobiecej słabości. Zaczynała jako dziennikarka motoryzacyjna w popularnym programie „Automaniak”, jednocześnie czynnie rozwijając pasję rajdową – brała udział m.in. w słynnym rajdzie Sahara-Dakar oraz Rajdzie Transsyberia. Jako trzecia Polka w historii zdobyła Koronę Ziemi, czyli siedem najwyższych gór każdego z kontynentów. Od 9 lat realizuje cykl programów podróżniczych „Kobieta na krańcu świata”, w ramach którego wyjeżdża w najbardziej oddalone zakątki świata. Jako dziennikarka, podróżniczka i pasjonatka motoryzacji od wielu lat inspiruje kobiety do działania i realizowania marzeń.

    – Kobiety są piękne i silne. Prawdziwa siła jest w nas, niezależnie od tego, że czasem zdarza się nam o tym zapominać i właśnie od tego są też inne kobiety, żeby o tym przypominały i mówiły: Hej, prawdziwa siła jest w nas – mówi Martyna Wojciechowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Gwiazda TVN jest przekonana, że siła kobiet to nie tylko kwestia sprawności fizycznej, lecz przede wszystkim osobowości: otwartości na ludzi i świat, ciągłej chęci podejmowania nowych wyzwań, walki o własne przekonania i marzenia. Źródłem owej siły jest wewnętrzna motywacja, odwaga i determinacja do osiągania wyznaczanych celów.

    – Nie ma nic piękniejszego w kobiecie niż siła, pewność siebie, żadne zewnętrzne atrybuty tego nie zastąpią i to głębokie przekonanie, że to, co zdrowe, silne i piękne od wnętrza emanuje i że jest też tym pięknem, które postrzegamy jako piękno zewnętrzne – mówi Martyna Wojciechowska.

    Dziennikarka podkreśla, że jej pogląd na kobiecą siłę podziela marka Pantene, dlatego postanowiła przyjąć propozycję współpracy w charakterze ambasadorki tej firmy. Marka zgodnie z nowym hasłem kampanii „Siła jest piękna” chce przekonać Polki, że tak samo jak siła charakteru człowieka płynie z jego środka, tak i zdrowie włosów zaczyna się w ich wnętrzu. Gwiazda TVN zaznacza, że marka Pantene zawsze kojarzyła jej się z lansowaniem nowoczesnej wizji kobiecości, dlatego możliwość współpracy z nią uznaje za wielki przywilej. 

     Pantene prezentuje kobietę silną, odważną, niezależną, prezentuje kobiety piękne w swojej różnorodności, nie ma jednego, utartego wzorca i modelu, to jest wspaniałe mówi Martyna Wojciechowska.

    – Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że tak odważna, silna i piękna kobieta dołączyła do naszej kampanii. Martyna udowadnia, że nasza siła bierze się z wewnątrz – to jest prawda również w przypadku włosów, ponieważ tak samo jak siła charakteru człowieka płynie z jego środka, zdrowie włosów zaczyna się w ich wnętrzu – dodaje Agata Przybyła, kierownik marki Pantene. 

    Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że liczne podróże i związane z nimi ekstremalne warunki pogodowe nie wpływają pozytywnie na stan jej włosów, które często są przesuszone i szorstkie w dotyku. Ze względu na obowiązki zawodowe i wrodzoną potrzebę bycia w ciągłym ruchu, nie może jednak poświęcić dużo czasu na dbanie o włosy. Podczas wyjazdów również niemożliwe jest stosowanie wielu różnych szamponów i odżywek. Gwiazda potrzebuje więc produktów, które zapewnią bardzo dobry efekt pielęgnacyjny przy jednoczesnej oszczędności czasu.

    –  W moim przypadku to działa, od kilku tygodni testuję na sobie te produkty, bo miałam do nich dostęp wcześniej, niż pojawiły się na rynku, jestem bardzo zadowolona z efektu i co najważniejsze, nie potrzebuję na to więcej czasu niż do tej pory, a efekty są znacznie lepsze mówi dziennikarka.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Teatr

    Ochrona środowiska

    Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

    Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

    Ochrona środowiska

    Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów

    Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.