Newsy

Polacy o jesieni: tęsknimy za słońcem i upałami

2013-10-11  |  06:00
Brakuje nam słońca i wysokich temperatur. Wielu z nas podchodzi jednak optymistycznie do tej pory roku i uważa, że jest to idealna czas na spotkania z przyjaciółmi.

Jesień jest wspaniała pod warunkiem, że jest słońce. Wtedy jest równie wesoła, co wiosna – mówią mieszkańcy Warszawy.

Wielu twierdzi, że gdy z drzew spadają liście, robi się coraz szybciej ciemno, a natura usycha, to wtedy dopada ich jesienna depresja.

Jesień jest radosna, jest kolorowa, bywa, że pada deszcz, ale wcale nie musimy od razu mieć depresji. Trochę to sobie wmówiliśmy – mówią rozmówcy agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jednak jesienna depresja to nie mit, wiele osób faktycznie nie ma humoru przez pogodę.

Codziennie nie chce mi się wstawać z łóżka i najchętniej jadłabym tabliczki czekolady, tylko żeby uzupełnić magnez – przyznał mieszkaniec Warszawy.

Jesień to dla wielu jednak idealna pora na spotkania ze znajomymi. Częste kontakty z przyjaciółmi polecają także psychologowie.

– Spacer, piwo, dobre jedzenie, pogaduchy do późnej nocy. Jest zimno i trzeba się napić ciepłej herbaty – to dobry pretekst do częstych spotkań - podkreśla.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.