Mówi: | Sebastian Wątroba |
Funkcja: | aktor |
Sebastian Wątroba: Uwielbiamy wakacje nad Bałtykiem. Aby spędzić je pod palmami, wcale nie musimy wyjeżdżać do ciepłych krajów, wystarczy przyjechać do Międzyzdrojów
Aktor zaznacza, że uwielbia spędzać wakacje nad polskim morzem, a szczególnie upodobał sobie Międzyzdroje. Kiedy więc ma wolną chwilę, to nie traci czasu na przeglądanie zagranicznych ofert, tylko stawia na sprawdzone miejscówki i zabiera swoich bliskich właśnie do tego niezwykłego miasta położonego na zachodnim wybrzeżu Bałtyku. Sebastian Wątroba jednym tchem wylicza atrakcje, jakie czekają na turystów w tym kurorcie, i zachęca wszystkich jeszcze niezdecydowanych, by zaplanowali tam urlop.
– Uwielbiamy spędzać wakacje nad Bałtykiem. Bałtyk jest przepięknym morzem, mamy przepiękne plaże, mamy naprawdę dobre ośrodki wypoczynkowe. Porównując wycieczki zagraniczne do wycieczek polskich, my zdecydowanie wybieramy jednak wypoczynek w Polsce. Polska jest piękna – mówi agencji Newseria Lifestyle Sebastian Wątroba.
Aktor bardzo ceni sobie między innymi wypoczynek w Międzyzdrojach. Lubi to miasto, bo jest w nim dużo zieleni, są czyste plaże, atrakcyjne punkty widokowe i wiele urokliwych zakątków, w których można odpocząć z dala od tłumu turystów. Ten kurort słynie również z Festiwalu Gwiazd, który każdego roku odbywa się w lipcu i przyciąga wiele znanych osób. Zdaniem Sebastiana Wątroby Międzyzdroje to prawdziwa nadbałtycka perła.
– Jak się okazuje, żeby spędzić wakacje pod palmami, wcale nie musimy wyjeżdżać do ciepłych krajów, wystarczy przyjechać do Międzyzdrojów. Oczywiście tu wypoczynek jest trochę inny, przede wszystkim mamy cudowne, piaszczyste plaże, mamy nieopodal Woliński Park Narodowy i trasy wycieczkowe, Oceanarium i wiele innych atrakcji w mieście, więc naprawdę nie ma miejsca na nudę – mówi.
Aktor nie ukrywa też, że ma w Międzyzdrojach swoje ulubione miejscówki, do których z przyjemnością wraca, bo ma pewność, że cała rodzina spędzi tam miło czas.
– Podczas letniego wypoczynku dla nas najważniejszą rzeczą jest bezpieczeństwo dzieci i to, żeby dany ośrodek dostarczał im jakichś ciekawych rozrywek. I właśnie to wszystko znaleźliśmy w Bel Mare Resort w Międzyzdrojach. Jeździmy tutaj od lat i myślę, że to jest najbardziej idealne miejsce na rodzinny wypoczynek. Każdy znajdzie coś dla siebie, od malucha po nastolatka – mówi.
Sebastian Wątroba podkreśla, że wybrany przez niego ośrodek oferuje tyle atrakcji, że aż brakuje czasu, by wszystkimi się nacieszyć. Dlatego jeszcze będąc na wczasach właśnie w tym miejscu, już planuje tu kolejny wypoczynek.
– Ten ośrodek jest niesamowity. Posiada cztery fantastyczne place zabaw czy całoroczne lodowisko, dwie strefy gier komputerowych i game port, gdzie dzieciaki mogą się wyszaleć. Oczywiście są też atrakcje na zewnątrz, typu spray park wodny czy plac zabaw z rakietą. Poza tym są też świetne animacje tematyczne, dziś dzieci bawią się w Indian, jutro w piratów. Animacje są siedmiogodzinne – edukują i bawią młodsze dzieci, starszym oferowane są np. kursy samoobrony – można więc zostawić dziecko pod opieką i na przykład wyjść z żoną na kolację, na spacer czy do spa. Atrakcji jest tutaj cała masa, ciągle jest coś nowego, dzieciaki w ogóle nie chcą stąd wyjeżdżać – dodaje aktor.
Zwolennicy wypoczynku w kraju obalają mity związane z paragonami grozy i wyższymi cenami niż w południowoeuropejskich kurortach. Nawet w bardzo popularnych miejscach, jak Międzyzdroje, można upolować atrakcyjne oferty promocyjne, które nie nadszarpną rodzinnego budżetu. Już w zeszłym roku branża turystyczna uruchomiła akcję „W Polsce najlepiej”, która miała walczyć z hejtem na wakacje w Polsce, pokazywać zalety krajowego wypoczynku zarówno dla turystów, jak i dla lokalnych gospodarek.
Czytaj także
- 2024-11-18: Polscy producenci żywności obawiają się utraty unijnych rynków zbytu. Wszystko przez umowę z krajami Ameryki Południowej
- 2024-11-12: Polskę czeka boom w magazynach energii. Rząd pracuje nad nowymi przepisami
- 2024-11-14: Odwożenie dzieci do szkoły samochodem nie bez wpływu na jakość powietrza. Wielu rodziców tylko po to uruchamia auto
- 2024-11-08: Samorządy inwestują w mieszkania dla studentów i absolwentów. Chcą w ten sposób zatrzymać odpływ młodych ludzi
- 2024-11-08: Spadek sprzedaży detalicznej może się okazać tymczasowy. Konsumenci dalej są skłonni do dużych zakupów
- 2024-11-21: Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-11-04: Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
- 2024-10-10: Niewystarczające finansowanie polskiej nauki. Badacze rezygnują albo wyjeżdżają za granicę
- 2024-10-10: Już sześciolatki korzystają z bankowości elektronicznej. Często nie są świadome cyberzagrożeń
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.