Newsy

Sylwia Peretti: Odkąd mam wysokie zasięgi, to rozszerzyłam swoją działalność charytatywną. Pomagam nie tylko dzieciakom, ale również seniorom i osobom starszym z chorobami psychicznymi

2021-12-09  |  06:06

Uczestniczka programu „Królowe życia” podkreśla, że zarówno ona, jak i jej mąż z dużym zaangażowaniem wykorzystują swoją popularność i rozpoznawalność do tego, by pomagać osobom potrzebującym. Stąd pomysł między innymi na „Paczkę Peretki”. Dzięki tej inicjatywie do dzieci i do seniorów trafiają paczki z żywnością i prezentami. Sylwia Peretti chce rozwijać swoją działalność w tym zakresie tak, by ta akcja nadal rosła w siłę i żeby mogło z niej skorzystać jak najwięcej osób.

Sylwia Peretti lubi przepych i bogactwo, ale też chętnie dzieli się tym, co ma, z innymi. Zapewnia, że serce jej rośnie, kiedy może angażować się w projekty charytatywne. Gwiazda jest przekonana, że wielu inicjatyw nie udałoby się zrealizować, gdyby nie jej popularność i szerokie kontakty show-biznesowe.

– Od kilku lat organizowałam pomoc dla domów dziecka i wspomagałam ich podopiecznych, a odkąd zasięgi mam takie, jakie mam, to swoją popularność postanowiłam troszkę rozszerzyć. Stworzyłam akcję „Paczka Peretki” i pod tą nazwą kryją się nie tylko paczki dla dzieci, ale także ludzie, którzy wspólnie ze mną tworzą ekipę osób, które chcą pomagać. Mało tego, tworzymy pomoc nie tylko dla dzieciaków, ale również dla seniorów i osób starszych z chorobami psychicznymi – mówi agencji Newseria Lifestyle Sylwia Peretti, uczestniczka programu „Królowe życia”.

Jak przyznaje, nie brakuje osób o wielkich sercach, którym los innych nie jest obojętny. Chętnie przyłączają się do pomocy, chcą działać i szukają różnych rozwiązań, by pomóc tym, którzy są słabsi, chorzy i potrzebujący. Uczestniczka popularnego show nie spodziewała się takiego odzewu na swoją akcję.

– Początkowo zastanawiałam się, czy w ogóle ktoś się przyłączy i czy nie będę musiała sama tego wszystkiego zorganizować. Ale jestem mile zaskoczona, ponieważ więcej było chętnych do pomocy niż listów od dzieciaków i od seniorów – mówi.

Sylwia Peretti zapewnia, że pomaganie sprawia jej ogromną frajdę. To dla niej niezwykle miłe uczucie, kiedy może podzielić się z innymi tym, co ma i przez to choć na chwilę wywołać na ich twarzach uśmiech.

– Bardzo lubię pomagać, pomagamy już od wielu lat jako firma, a sama to tak, jak widać, coraz bardziej, coraz bardziej rozwija się ten temat – dodaje uczestniczka programu „Królowe życia”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Seriale

Adam Fidusiewicz: Zagrałem w dwóch amerykańskich serialach. To zupełnie inny komfort pracy niż w Polsce

Aktor cieszy się ze współpracy z zagranicznymi twórcami filmowymi, bo jak podkreśla – w ten sposób poszerza swoje horyzonty, zdobywa nowe doświadczenia i patrzy na siebie oraz na swój zawód z nieco innej perspektywy. Przekonał się już m.in. że trzeba zainwestować w swój wygląd i ciężko pracować nad sylwetką. Wtedy zwiększają się szanse na zdobycie ciekawej roli. Aktor dumny jest m.in. z roli w amerykańskim serialu kryminalnym „FBI: International”.

Konsument

Konsumenci wyznaczają kierunki działania dla biznesu. Pod ich wpływem prawie 60 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych

Temat zrównoważonego rozwoju staje się kluczowy dla konsumentów i biznesu. – Prawie 90 proc. Polaków uważa, że ich wybory i jednostkowe działania mogą mieć pozytywny wpływ na rozwiązywanie globalnych problemów społecznych i środowiskowych, 57 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych – mówi Małgorzata Jarczyk-Zuber, odpowiedzialna za ESG i innowacje w ING Banku Śląskim. Rzeczywiście duże korporacje mają coraz bardziej ambitne cele ESG, ale takie inicjatywy powinny docierać szerzej, także do średniego i małego biznesu oraz samorządów. Do tego potrzebne są wymiana doświadczeń, współpraca i uczciwe podejście – podkreślali eksperci Okrągłych Stołów Klimatycznych zorganizowanych podczas Festiwalu Przyszłości Bomba Megabitowa. Co istotne, nie tylko wymogi konsumentów, ale też globalny kryzys może się stać wyzwalaczem pozytywnej zmiany w zakresie odpowiedzialnego biznesu.