Mówi: | Andżelika Piechowiak |
Funkcja: | aktorka |
Andżelika Piechowiak niczym Lady Gaga już wkrótce w spektaklu „Tamta Pani”
Andżelika Piechowiak niechętnie dzieli się szczegółami związanymi ze swoim najnowszym projektem. Agencji informacyjnej Newseria Lifestyle aktorka zdradziła jedynie, że „Tamta Pani” zrealizowana została z największą dbałością o szczegóły wizualne.
– Gram tam bardzo specyficzną rolę. Akcja rozgrywa się w nietypowym miejscu, więc moja bohaterka będzie miała oryginalną fryzurę, trochę w stylu Lady Gagi. Mam nadzieję, że oprócz podziwiania naszej gry aktorskiej, będzie na co popatrzeć od strony wizualnej – mówi aktorka.
Piechowiak gra w otoczeniu samych mężczyzn. Na scenie partnerują jej Tomasz Sapryk, Bartosz Żukowski, Arkadiusz Janiczek, Krzysztof Kiersznowski, Marek Kępiński i Jerzy Łapiński.
– To są aktorzy wielkiej klasy. Z dużym podziwem i zainteresowaniem przyglądam się ich pracy. Do tej pory z tego całego grona grałam tylko z Arkiem Janiczkiem, więc dopiero teraz mogę podziwiać warsztat pozostałych aktorów. To fantastyczne doświadczenie mieć okazję podpatrywać mistrzów – chwali kolegów po fachu gwiazda.
„Tamta Pani” opisywana jest jako czarna komedia, która opowiada opowiadająca o niewylewających za kołnierz pracownikach kostnicy, którzy pewnego dnia zauważają, że zmarli w ich prosektorium zaczynają mówić. Spektakl będzie można oglądać na deskach teatru Capitol od marca 2014 roku.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.